Telfort forum gebruikersmeeting + borrel

Toon het eerste bericht

40 reacties

Franzki en ik reizen vanaf Utrecht samen met de trein. We komen om 14:01 aan op Sloterdijk...

Dus als jullie om 14:00 beginnen met een drankje, dan halen we dat later wel weer in... ;)

ik hoop dat er dan nog wat over is 😉
Badge +4
Ik stap in Utrecht in diezelfde trein, maar wou eigenlijk een half uur eerder gaan om niet 'te laat' te komen. Maar als jullie dat ook doen... 😉

Ik stap in Utrecht in diezelfde trein, maar wou eigenlijk een half uur eerder gaan om niet 'te laat' te komen. Maar als jullie dat ook doen... ;)

ik hoop dat er dan nog wat over is 😃
Reputatie 8
Badge +17

Ik stap in Utrecht in diezelfde trein, maar wou eigenlijk een half uur eerder gaan om niet 'te laat' te komen. Maar als jullie dat ook doen... ;)

Tja, had ik ook maar een half uur eerder gegaan...

Ik baal als een stekker dat er weer eens een wisselstoring was :mad:en dat ik geen andere mogelijkheid had om naar a'dam te komen :(

Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben?!
Badge +4
Jup, prima 🙂 Nog een half uur eerder thuis ook dan gedacht, wegens een mooi sprintje + wat vertraging.

Er is volgens mij veel nuttigs uit gekomen voor het forum en ook leuk eens wat gezichten achter usernames te zien.En lekkere over-datum snoepjes rijker 😉
Ben onder de indruk van de gastvrijheid en de openheid van Telfort en Insided. Ze gaven ons echt het gevoel onze inbreng zeer te waarderen.
Jammer dat Kees-Jan er niet bij kon zijn.
En mijn snoepjes zijn tht nov 2012!
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb ook snoepjes tht 10-6-2012... maar ik heb nog geen rare effecten gemerkt. Het forum ziet er in elk geval nog steeds hetzelfde uit.

En verder natuurlijk leuk om wat gezichten bij de forumnamen te zien... al was iedereen ineens wel erg snel weg bij de borrel...
Reputatie 8
Badge +17
Franzki schreef:

al was iedereen ineens wel erg snel weg bij de borrel...

huh?!? dat was vorig jaar wel anders... 🆒:p
Reputatie 2
Badge
@all,

Heel erg bedankt voor jullie aanwezigheid en feedback! Super leuk om jullie in het echt te ontmoeten 😃! Sorry voor de snoepjes, dat hebben wij niet gecontroleerd.

@Kees-Jan,

Jammer dat je er niet bij kon zijn 😞. Hopelijk kunnen we dit over een tijdje weer overdoen.

PS. Nog een fijn weekend iedereen. Vanavond voetbal, spannend :o

Laïla
Badge
Beste mede forumgangers , het was zeker erg gezellig bij de borrel, en een zeker gewaardeerd, mede door reistijd was het i.v.m. avondeten niet mogelijk om langer te blijven, misschien de volgende keer daar iets voor regelen met ze'n alle.

De discussie over het forum, gaf mij wel het idee dat inbreng door gebruikers bij het webcare team word gewaardeerd, nu in afwachting van onze inbreng en de resultaten die straks zichtbaar zullen zijn op het forum.

Surepower (Ger de Rooy)

Ps erg interesante rondleiding, zo bouw je begrip op voor de klantenservice :)  Telfort bedankt.
Badge +4
haha, de snoepjes smaakten desondanks prima hoor 😃 En de theekoppen werden hier ook erg gewaardeerd 🙂
Reputatie 8
Badge +17
Laila schreef:

@Kees-Jan,

Jammer dat je er niet bij kon zijn 😞. Hopelijk kunnen we dit over een tijdje weer overdoen.

Laïla

Ja, ik heb de hele middag lopen balen! Ik had me er (weer) echt op verheugd om op bezoek te gaan, maar de NS werkte ff niet mee: tot 15:30 reden er geen treinen en dan heeft het ook geen zin meer om richting A'dam te gaan...
Ik had ook geen auto, want die was elders in gebruik...

Nou ja, volgende keer beter!
Reputatie 2
Badge
Wat jammer dat ik dit nu pas lees. Was er echt enorm graag even bijgeweest! Kan leuk dingen bespreken en tis goed om de mensen  achter de nickname te zien. Hoor graag wanneer de volgende wordt georganisseerd.
Ik heb zojuist een "nieuw" abonnement afgesloten voor zowel Internet+bellen en interactieve TV, maar krijg wel te horen dat ik dan een nieuwe modem krijg.
En wat ik ook zag is dat ik een standaard Internet verbinding van 20mb krijg, wij hebben sinds mei van dit jaar of iets eerder een VDSL abonnement afgesloten vanwege de veel te trage internet verbibnding.
Daar komt bij dat we sinds twee weken of zo een nieuwe modem hebben gekregen omdat de vorige "nieuwe" defect was gegaan.
Ik vraag mij af of we die VDSL verbinding nu wel behouden en zoneteen niet weer worden opgezadeld met een "oude" snelheid.
Het mooie (niet zo fraai eigenlijk) is dat we onze korting voor het afgesloten VDSL internet+bellen wel gewoon kwijtraken, nu maar hopen dat we geen DIGITENNE rotzooi van de KPN over de vloer krijgen, het zal mij benieuwen maar waar ik mij wel druk over maak is over de snelheid van het internet die nu gestaag aan het oplopen is na installatie van de nieuwe modem.
We hebben de modem een paar maanden geleden wel verplaatst naar het isra punt, het punt waar de telefoon kabel van buiten naar binnen komt, dit isra punt is door een monteur "vernieuwd" de draadjes van dit "punt" waren behoorlijk geoxideerd etc. sinds die tijd en na twee nieuwe modems gaat de snelheid van het VDSL internet gestaag omhoog en nu maar hopen dat het zo blijft, zelfs strak met de TV erbij.
Metv vriendelijke groet,
Badge +4
En dat bericht plaats je hier in dit topic, omdat... ? 🙂

Reageer