beantwoord

Storing over, hier werkt het nog steeds niet :(

• 23 november 2015
  • 10 reacties
  • 1181 keer bekeken

Reputatie 1
Tja, terwijl iedereen waarschijnlijk weer van zijn aansluiting geniet werkt het bij ons thuis nog steeds niet.
Krijg vandaag om 16.50 een prive bericht dat ze het snel door gaan sturen naar de betreffende afdeling. Wat heb ik daar nou aan? Ik had het uiterlijk vandaag opgelost willen hebben. Weer geen tv. Leg dat maar eens aan mijn zwaar autistische zoon uit:(:@......
icon

Beste antwoord door dizz 1 december 2015, 20:49

Laatste update van mijn kant. Uiteindelijk werd zaterdag een nieuwe tv ontvanger afgeleverd.
Inpluggen, aanzetten, opstarten en hoppakee, Alles werkt weer normaal.
Ruim een week geen tv gehad. Nou zit ik niet echt te wachten op een compensatie en vind dat met de hand geschreven sorry kaartje best aardig maar dat blijft toch een beetje schraal.
In ieder geval ben ik blij dat de boel weer werkt............
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Storing is nog niet opgelost!
Inloggen op Mijn mobiel is niet mogelijk.
Contact opnemen via formuler werkt niet.
Wanneer zijn jullie weer bereikbaar?
wij hebben wel tv maar internet hapert als een gek, ook de tv heeft nog storingen, steeds een haperend beeld...

1671mn medemblik
idem in Zwolle!
internet heb ik nauwelijks en uploadsnelheid is er niet. Heb speedtest geprobeerd.
Ik probeer klantenservice te bellen, maar wachttijd van 15 min en belachelijk hoge kosten €0,50 per minuut.
Waarom is dit nu niet gratis?? Dit noem ik geen service.
Ook op postcode storing opgezocht, maar volgens telfort geen storing ??
Hoe kan ik nu op internet. Heb al een aantal dagen geen normaal internetverkeer.
Wie kan mij helpen?
we hebben weer geen internet . Tv wel.
indien dit zo blijft gaan dan ----------->opzeggen en overstappen naar andere provider. :@:@:@
Heb wel internet, maar snelheid is laag. Filmjes van youtube alleen in lage kwaliteit te bekijken. En tv is een ramp. Eerste 15 seconden gaan goed, daarna haperen in geluid en beeld en na nog eens 15 á 20 seconden geen beeld meer. Kijk gelukkig bijna nooit tv, maar is wel vervelend als ik toch af en toe een programma wil kijken. Aan de 3 gratis films ter compensatie van de storing van vorige week heb ik op deze manier ook niets.
Reputatie 1
Update: Dinsdag ben ik gebeld door de "desbetreffende afdeling", zij hebben aan de hand van mijn info geconstateerd dat mijn tv ontvanger stuk is (gegaan). Link gekregen met een online aanmeld formulier voor een defecte tv ontvanger. Vanavond een sms gehad dat er een nieuwe onder weg is. Dat lijkt de goede kant op te gaan.
Badge +1
idem in Zwolle!
internet heb ik nauwelijks en uploadsnelheid is er niet. Heb speedtest geprobeerd.
Ik probeer klantenservice te bellen, maar wachttijd van 15 min en belachelijk hoge kosten €0,50 per minuut.
Waarom is dit nu niet gratis?? Dit noem ik geen service.
Ook op postcode storing opgezocht, maar volgens telfort geen storing ??
Hoe kan ik nu op internet. Heb al een aantal dagen geen normaal internetverkeer.
Wie kan mij helpen?

het is € 0.50 per gesprek
Reputatie 1
Laatste update van mijn kant. Uiteindelijk werd zaterdag een nieuwe tv ontvanger afgeleverd.
Inpluggen, aanzetten, opstarten en hoppakee, Alles werkt weer normaal.
Ruim een week geen tv gehad. Nou zit ik niet echt te wachten op een compensatie en vind dat met de hand geschreven sorry kaartje best aardig maar dat blijft toch een beetje schraal.
In ieder geval ben ik blij dat de boel weer werkt............
op zich werkt alles nu weer als vanouds, ...
Reputatie 8
Badge +7
@dizz, @paul,

Wat fijn dat alles weer werkt. Bedankt voor het melden. :)

@Ben2015,

Kun je inmiddels alweer inloggen op je mobiel? Zo niet, dan verneem ik het graag van jou in een privébericht.

@michelvanevert, @jawad ali, @dirck,

Indien jullie ook nog steeds problemen ervaren met internet en Interactieve TV dan verneem ik dit ook graag van jullie in een privébericht

Op dit topic plaats ik een slotje.