beantwoord

Steeds opnieuw password aanpassen

• 10 mei 2019
  • 4 reacties
  • 561 keer bekeken

Reputatie 1
De afgelopen anderhalve week veel in de weer met Telfort en Guidion. Ook het forum bezoek ik daarbij regelmatig. Echter, iedere keer als de forum-site mij vraagt opnieuw vraagt in te loggen dan krijg ik steevast terug dat mijn password niet klopt. Ik vraag dan een nieuwe aan en voer exact dezelfde weer in wat het al was. Dat accepteert hij dan en word ik naar het forum geleid om daarna, na een bepaalde inactieve periode, weer het hele gebeuren opnieuw door te moeten lopen.
Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 mei 2019, 19:34

Dat is een goede vraag inderdaad @Volvotraveler, het klinkt heel onlogisch om het wachtwoord opnieuw in te stellen om überhaupt in te kunnen loggen. Heb je dit als je op verschillende apparaten en/of browsers probeert in te loggen, of alleen in een specifieke browser? Als je het tot nu toe alleen in eentje hebt geprobeerd, zou je het dan ook eens in een andere kunnen proberen? Het zou kunnen zijn dat er cookies of andere tijdelijke bestanden bij die browser gegevens verkeerd hebben onthouden. Als je het wel lukt in een andere browser kan je de cookies en tijdelijke bestanden bij die browser verwijderen, om te kijken of het daarmee wel weer lukt.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat is een goede vraag inderdaad @Volvotraveler, het klinkt heel onlogisch om het wachtwoord opnieuw in te stellen om überhaupt in te kunnen loggen. Heb je dit als je op verschillende apparaten en/of browsers probeert in te loggen, of alleen in een specifieke browser? Als je het tot nu toe alleen in eentje hebt geprobeerd, zou je het dan ook eens in een andere kunnen proberen? Het zou kunnen zijn dat er cookies of andere tijdelijke bestanden bij die browser gegevens verkeerd hebben onthouden. Als je het wel lukt in een andere browser kan je de cookies en tijdelijke bestanden bij die browser verwijderen, om te kijken of het daarmee wel weer lukt.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat je mijn reactie als antwoord hebt gemarkeerd @Volvotraveler, is het daarmee gelukt? 🙂
Reputatie 1
Ja, het was inderdaad iets met cookies. Ik heb ze allemaal weggegooid en daarna gewoon ingelogd. Ik gebruik Firefox.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, fijn om te lezen dat dat het inderdaad was. Da kan je nu dus weer gebruik maken van het forum zonder problemen 🙂

Reageer