beantwoord

slecht zoeken in een forum

• 26 september 2016
  • 1 reactie
  • 767 keer bekeken

ik kan wel zoeken op "serie opnemen" (en alle problemen) maar makkelijk wat recent geplaatste postings hierover vinden lukt mij niet.
kan dat?

er staat veel teveel oude zut in dit forum waardoor het (zelf) oplossen van problemen eigenlijk onmogelijk is.
Een dag doorspitten van alle forums is ook niet echt een optie.

argh, nu zie ik het. Standaard weergave is inclusief laatste moment van activiteit (alhoewel de sortering daarvan niet 100% werkt). ga je echter zoeken dan krijg je de resultaten in een pseudo random volgorde 😞
Je kan namelijk niet zien wat er als sortering DEFAULT staat ingesteld, blijkbaar niets?
Wijzigen van sortering naar datum geeft wel een volgorde maar niet de gewenste.

De zoekfunctionaliteit zou ook op basis van startdatum topic moeten werken.
Echt zinvol is het namelijk niet om door te gaan met een thread van wel 4 jaar oud want ondertussen is de hele Telfort/KPN opname wereld al 10* op de kop gegaan.
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 27 september 2016, 18:30

Hi Neel00,

Dank voor je feedback. De zoekfunctionaliteit van het forum verbeteren staat erg hoog op ons wenslijstje. We willen deze verbeteren, zodat het makkelijker wordt relevante topics terug te vinden.

Heb je de mogelijkheid om de resultaten op datum te sorteren al gevonden? Als je op het tandwieltje klikt, kom je de optie tegen.

Ik hoor graag of dat helpt!
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +13
Hi Neel00,

Dank voor je feedback. De zoekfunctionaliteit van het forum verbeteren staat erg hoog op ons wenslijstje. We willen deze verbeteren, zodat het makkelijker wordt relevante topics terug te vinden.

Heb je de mogelijkheid om de resultaten op datum te sorteren al gevonden? Als je op het tandwieltje klikt, kom je de optie tegen.

Ik hoor graag of dat helpt!

Reageer