beantwoord

service telfort

• 2 december 2012
  • 8 reacties
  • 3190 keer bekeken

Hoe kan het dat de klantenservice beloftes doet en ze totaal niet na komt (u hoeft dit gesprek niet te betalen, hoop dat het gesprek opgenomen is).

IVoor dit gebeuren had ik al spijt van mijn komst bij Telfort. Heb net voor 2 mobiele telefoons en voor thuis Telfort aangevraagd maar service is er totaal niet. Wij zijn verkeerd voorgelicht in de winkel. Winkel verwijst ons naar Telfort, Telfort verwijst ons naar de winkel. Terwijl de oplossing zo simpel is als je wil mee werken .
Jammer dat dit voor Telfort niet niet telt!!!
icon

Beste antwoord door Jelmer - Telfort 5 december 2012, 12:04

@marga

De kosten die in rekening zijn gebracht het Alles-in-1 pakket worden nog gecrediteerd. Het abonnement is in ons systeem op 22 oktober beëindigd. De vergoeding zal op de factuur van 28 december worden doorgevoerd.

Jelmer
Bekijk reactie

8 reacties

Ik Glasvezel van Telfort gebeld, duurde erg lang en toen bleek dat ze de telefoon er gewoon opgegooid hebben.
Ik Glasvezel van Telfort gebeld, duurde erg lang en toen bleek dat ze de telefoon er gewoon opgegooid hebben.

Ik ben in Amersfoort naar de Telfort winkel geweest en daar fatsoelijk en klantvriendelijk geholpen en zo hoort het.
Mijn ervaring met  de klantenservice van Telfort is ook waardeloos. 
Ik zou om een onkostenvergoeding vragen online, anders maak je weer kosten. 
Ik hoop dat Telfort zelf met een goede oplossing komt. Ga toch altijd uit van het goede. Hoop alleen dat het snel voor elkaar is. 
tja ookal belooft telfort bepaalde kosten te vergoeden ben je weer bezig om die kosten te krijgen. bij mij belooften ze eind nov de bedragen te storten op mijn rekening. maar vandaag nog steeds niks op mijn bankrekening. allemaal waardeloos dus!
Reputatie 3
Badge +1
@marga,

Het is duidelijk dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Spijtig dat dit het geval is. Ik help je graag verder. Als er in het gesprek is afgesproken om de kosten voor het gesprek te crediteren, wordt dit altijd verrekend op de volgende factuur. Ik kijk graag voor je na of dit gebeurd is. Zo niet, dan zal ik deze credit alsnog doorvoeren. Je geeft aan dat je verkeerd bent voorgelicht in de winkel. Kun je uitleggen wat het probleem is? Ik zoek graag voor je uit waar het is misgegaan en wat Telfort hier aan kan doen om dit op een passende wijze op te lossen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

@mar251286,

Vervelend dat je de creditering nog niet ontvangen hebt. Gaat het om Telfort Vast of Mobiel? Graag kijk ik voor je na of dit juist is doorgevoerd en wanneer je deze alsnog kunt verwachten. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Badge
@marga

De kosten die in rekening zijn gebracht het Alles-in-1 pakket worden nog gecrediteerd. Het abonnement is in ons systeem op 22 oktober beëindigd. De vergoeding zal op de factuur van 28 december worden doorgevoerd.

Jelmer
@ Denise, @ Telfort, Ik wil bij deze ook melden dat ik deze kwestie ook heb voorgelegd aan mijn rechtsbijstand. Omdat ik geen vertrouwen heb in de afwikkeling van mijn probleem. Omdat ik al vanaf 9 oktober bezig ben om geldt terug te krijgen van de firma telfort.

mvg Marjanka

Reageer