Screenshot issues op het nieuwe Forum.

Toon het eerste bericht

45 reacties

Hoi mandy,

In Chrome geen last van verversen pagina?
Cookies en cache regelmatig verwijderen mag ik aannemen dat je dat doet.
Hoi Friesian,

Chrome gebruik ik eigenlijk nooit maar alleen met deze test.
Verder heb ik Edge zo ingesteld staan, dat bij het afsluiten van de browser alles automatisch gewist wordt.
Reputatie 8
Badge +11
Probeer eens na het plaatsen van de afbeelding Ctrl+End. Dan moet je helemaal achteraan terechtkomen met de cursor. Als de afbeelding blauw wordt zit je je nog in dat frame (mogelijk al rechtsonderaan). Pijltje naar rechts zou dan ook kunnen werken.
Zal de zichtbaarheid van de cursor niet bevorderen, maar als de blauwe kleur verdwijnt zit je in elk geval niet meer 'in de afbeelding'.

Hoi GJC, dit werkt ook, dank je wel.
Wel vreemd, als ik Ctrl+End klik, zie ik in eerste instantie een streepje voor tekst bovenaan.
Als ik ga typen, wordt dit onderaan geschreven.
Waarschijnlijk is dat de bedoeling?
Reputatie 8
Badge +11
Vraag me niet naar de in mijn ogen soms wonderlijke denkwijze van de programmaontwikkelaars🙄
Als je maar uit de brand bent.
@mandy wat je beschijft klinkt zoals het bedoelt is. Een afbeelding is altijd een volle regel zover ik weet ongeacht het formaat, dus als je het streepje bovenaan naast de afbeelding ziet dan klopt het dat de tekst onder de afbeelding komt.

test1 cursor stond naast de afbeelding tekst toch eronder.

Test2 ook hier ter bevestiging tekst komt altijd onder of boven een afbeelding.

Op de tablet zie ik een blauw druppeltje rechtsonder de afbeelding zo zie ik waar de cursor is. Als ik op dat moment niet type maar ergens klik.
Reputatie 6
Badge +9
Dat vernieuwen herken ik niet, dat is mij nog niet gebeurd. Alleen het niet zichtbaar zijn van de cursor. Als ik het van Jurgen goed begrepen heb, dan is dat al doorgegeven naar Insided. Hopelijk wordt dat opgelost. Ik zie ook de andere testen van jullie. Ik zie de afbeelding inderdaad ook als regel.
Dat van die cursor weet ik niet of Jurgen dat al gemeld heeft.
Wel dat ik de wens had de bijlage weer rechtstreeks aan te kunnen klikken voor het vergroten.
Reputatie 6
Badge +9
Dat had ik inderdaad gezien. Volgens mij had hij doorgegeven dat alles weer als het oude moet werken, dan komt het volgens mij goed.
Dank je wel Bart.
Ik hoop het ook.
Nu was ik weer ergens iets aan het schrijven en probeerde een screenshot bij te voegen,
weer de pagina aan het verversen en werd direct uitgelogd.
Het moet echt niet gekker worden.🤐
Net weer een paar keer verversen, tekst weg.
Weer deze melding.

Echt niet leuk meer.
Reputatie 6
Badge +9
Dat snap ik. Ik herken dit zo verder. Ik heb hier nog geen verdere meldingen voorbij zien komen. Heb je dit alleen in Edge? Kan het misschien liggen aan de instellingen met betrekking tot de cookies enz?
Hallo Bart,

Ja, ik gebruik alleen Edge omdat Chrome problemen gaf.
Verder heb ik Edge zo ingesteld dat na het afsluiten van de browser alle cookies ect. verwijderd.

Galdor68 heeft dacht ik wel, melding gemaakt hier van het verversen.

Ik denk inderdaad toch dat die fotmeldingen iets lokaals is geen idee wat, aan de andere kant zie ik hier ook nog wel eens rare meldingen of dat het scherm ineens ververst. In Edge Chrome en op de samsung browser op de tablet.

Of dat nog zo is weet ik niet.
Ik weet niet meer wat er aan de hand is.
Het Forum heeft er geen zin in vandaag, ook in Chrome ging het nu verkeerd.

Nu weer in Edge, pagina verversen, loopt vast.
(Waar zijn de boze smileys??)

Leuk die tekst in het screenshot.
Ik ben gewoon via de website van Telfort op het Forum gekomen!

Reputatie 8
Badge +17
😡😠 die smileys zijn gewoon te selecteren...

Ik heb overigens geen moeite met de cursor "om de afbeelding heen"

als ik in de ruimte vóór of achter de afbeelding klik dan zie ik een hele hoge cursor knipperen...

dus zo:

of zo:

kwestie van goed mikken waar je klikt... 😊
Dank je wel Kees-Jan heb ze gevonden waarschijnlijk te snel geweest met scrollen.
Zie 😡😈👿 maar weer even wat afgekoeld.☺
Maar het ging gisteren zo vaak mis en niet alleen met Edge maar ook in Chrome...

Zo en nu doet ie het weer wel.
Misschien een storing geweest of zo?

En nu doet ie het weer wel.
Misschien een storing geweest?
Reputatie 6
Badge +9
Misschien een korte verstoring inderdaad. Gelukkig werkt het nu weer. Dat is fijn. 🙂
Dank je wel Bart, voor je bericht.
Maar ik dacht dat ik met het oude Forum wel eens iets had, maar dit nieuwe Forum spant de kroon.
Reputatie 6
Badge +9
Graag gedaan mandy. Het is jammer om te lezen dat het nog niet helemaal soepel gaat tussen jou en het Forum. Hopelijk komt er vanaf nu minder onenigheid en bouwen jullie samen een goede relatie op. 🙂

Reageer