beantwoord

Reactie verdwenen nadat account aangemaakt

• 30 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 825 keer bekeken

Ik reageerde net op een topic terwijl ik geen account had. Toen ik mijn bericht wilde versturen, krijg ik de mogelijkheid een account aan te maken. Toen ik het account aangemaakt en geactiveerd had, was mijn berricht verdwenen. Dat vind ik een zeer kwalijke zaak. Geef dan niet de mogelijkheid alvast iets in te voeren als dat zonder account toch niet gepost mag worden.

Aanpassen aub!!!
icon

Beste antwoord door Stephen 2 november 2015, 15:03

Hallo Pastinakel, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ook ik kan begrijpen dat het voelt alsof je tegen een muur aanloopt. Indien je nog geen gebruik kunt maken van Interactieve TV dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Mocht ik je nog ergens anders mee van dienst zijn dan verneem ik het graag van je.

@jimny,

Bedankt!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Bij de meeste fora moet je allereeerst een account aanmaken voordat je iets post, maar welke vraag of probleem had je willen posten
Natuurlijk. Maar op dit forum mag je eerst een heel verhaal inkloppen. En dat verdwijnt omdat je eerst een account moet aanmaken.

Het probleem zit bij de toegang voor iptv. Ik ben nu 24 uur geblokkeerd omdat het aanpassen van de pincode voor geen meter werkt en het automatisch inloggen op eigen netwerk ook een fabeltje blijkt. Helpteksten van Telfort gaan uit van een account systeem dat niet op de manieren elkaar zit zoals beschreven. Feedback formulier op de website kan je niet versturen. Contact met helpdesk via mail heb ik nog geen reactie op. Reactie formulier op de website geeft niet de mogelijkheid d vraag te stellen die ik wil stellen.
Reputatie 8
Badge +17
Nu begrijp ik je reactie ook je hebt m.i. het gevoel dat je tegen een muur oploopt.
Echter tijdens de weekenden is webcare Telfort beperkt op het forum , dus je reddingsboei is wellicht de klantenservice bellen en wellicht kunnen die je helpen met je probleem.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Pastinakel, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ook ik kan begrijpen dat het voelt alsof je tegen een muur aanloopt. Indien je nog geen gebruik kunt maken van Interactieve TV dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Mocht ik je nog ergens anders mee van dienst zijn dan verneem ik het graag van je.

@jimny,

Bedankt!

Reageer