Eerste ervaringen complete ramp.
Op persoonlijke inlogpagina van Telfort aanbod gehad om gratis over te stappen naar KPN Glasvezel.
Tot nu toe niet overgestapt naar andere provider omdat ik mijn oude e- mailadressen wilde behouden die ik soms al meer al 25 jaar heb.
Zowel bij het contact met Telfort als met KPN de verzekering gehad dat de e - mailadressen mee gaan naar KPN.
Aangesloten en e - mailadressen blijven werken.
Na enige tijd geen internet meer glasvezel blijkt verkeerd gemonteerd en is 150 meter van mijn huis gebroken.
Blijf wel dubbele facturen ontvangen van Telfort en van KPN.
Ik moet zelf de facturen van KPN mailen om aan te tonen dat ik nu bij KPN zit en dan krijg ik het dubbel betaalde bedrag terug.
Dinsdag avond kan ik niet meer inloggen op mijn oude e - mail adressen, deze werken niet meer.
KPN gebeld verwijst mij door naar Telfort, want i.v.m.. privacy kunnen ze hier niets mee.
Telfort diverse keren gebeld, hoorn wordt er zelf een keer opgegooid.
Kunnen hier niets aan doen ik ben geen klant meer van Telfort en Telfort en KPN zijn geen een bedrijf.
Kunnen dit dus niet aan KPN overdragen.
Wat is dit voor een verschrikkelijke organisatie.
Heeft mij drie avonden gekost om e.e.a. goed te krijgen en weet niet of ik overal mijn e mailadressen gewijzigd heb.
Krijg straks denk ik aanmaningen of de deurwaarder aan de deur omdat ik facturen die op mijn oude e - mailadressen binnen gekomen niet betaald heb.
Hebben jullie dezelfde ervaringen en graag hoor ik de reactie van Telfort of van KPN.
Dit is de enige manier om dit naar voren te brengen.
Supervisor wordt ik niet mee doorverbonden en mailen met een klacht naar KPN gaat niet.
Beste antwoord door Galdor68
Ben je nu wel of niet KPN klant want dit klinkt als afschuiven KPN hoort jou nu te woord te staan.
Telfort en KPN zijn inderdaad nog steeds afzonderlijke providers kortom een van beiden of beiden hebben je verkeerd voorgelicht.