Quotefunctie niet te editen bij geneste quotes

• 18 oktober 2019
  • 22 reacties
  • 655 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +16

Als ik een post citeer waarin al een citaat staat (quote), wordt er een geneste quote aangemaakt, dus met meerdere niveaus.

Het probleem is dat je dat niet fatsoenlijk kunt editen…  als ik dan een geneste quote weghaal en de post opsla komt deze zelfs weer terug.

22 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Als ik een post citeer waarin al een citaat staat (quote), wordt er een geneste quote aangemaakt, dus met meerdere niveaus.

Hierboven quote ik mijzelf en dat gaat nog goed.

Reputatie 8
Badge +16

Hierboven quote ik mijzelf en dat gaat nog goed.

Nu citeer ik bovenstaande post en wil ik de (geneste) quote van mijn eerste post verwijderen. In de editor lijkt dit goed te gaan maar na het posten blijft er een restant hangen van de geneste quote.

Reputatie 8
Badge +16

Er blijft dus iets hangen van de geneste quote, ook al verwijder ik deze in de editor.

Met quote tags was dit wel netjes te doen…

Er blijft dus iets hangen van de geneste quote, ook al verwijder ik deze in de editor.

Met quote tags was dit wel netjes te doen…

Test

Met quote tags was dit wel netjes te doen…Test

Bedoelde je dit? Ik heb de backspace gebruikt nu lijkt het 1 citaat.

Edit

Wat wel vreemd is ik heb onze beide namen verwijderd toch worden deze na het plaatsen weer getoond.

Reputatie 8
Badge +16

Wat wel vreemd is ik heb onze beide namen verwijderd toch worden deze na het plaatsen weer getoond.

Dat bedoel ik inderdaad.

[Edit]

Zo zag het eruit in het edit-venster:

Badge +13

Dat bedoel ik inderdaad.

[Edit]

Zo zag het eruit in het edit-venster:

@Franzki Dit is inderdaad erg vervelend gedrag in de editor. Insided is ervan op de hoogte en wil het zo snel mogelijk oplossen, dus hopelijk lukt dat binnen een paar weken. :)

Reputatie 8
Badge +11

Hier komt nog wat bij. Als iemand een stuk citeert met een mention daarin, krijgt die persoon waarschijnlijk wederom een bericht dat hij/zij genoemd is.

Ik kreeg zojuist een melding van een mention toen ik een antwoord citeerde van een andere forumgebruiker die mij daarin genoemd had en kreeg dus een bericht dat ik mezelf had genoemd :smirk:

Van deze post kreeg ik dat mention-bericht: https://forum.telfort.nl/tv-338/andere-provider-84793#post709355

Reputatie 8
Badge +11

Dat quoten was mij inderdaad ook opgevallen, en had ik me aan geërgerd. Zoals Jurgen al zei is het bekend bij Insided, ze zijn er mee bezig :slight_smile:

Een mailtje bij een quote waarin je was genoemd kreeg je volgens mij voorheen ook al, of heb ik dat mis? Als we reacties waar je in bent genoemd naar een ander topic verplaatsen, wordt daar ook een nieuw notificatiemailtje gestuurd.

Reputatie 8
Badge +11

Ik kan me niet heugen dat dat voorheen zo was. Wat mij betreft is het ongewenst en onnodig. Je hebt al bericht gehad van die mention.

Reputatie 8
Badge +11

Dat ben ik met je eens, het is dubbel. Ik heb het naar Insided doorgestuurd dus, zodra ik een antwoord heb daarop hoor je het :thumbsup:

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb een antwoord gekregen @GJC, zij erkennen dat het nu zo werkt en het kan op dit moment niet veranderd worden. Iedereen heeft op zijn/haar forumprofiel alleen een optie om het gehele @-mentionen aan of uit te zetten, maar dat lijkt me geen oplossing. Het is doorgezet naar de Insided ontwikkelaars en hopelijk horen we daar snel meer van.

Reputatie 8
Badge +11

Dank je Jasper. Mentions uitzetten is niet echt een optie voor mij.

Ik wacht het wel af.

Reputatie 8
Badge +11

Het probleem is dat je dat niet fatsoenlijk kunt editen…  als ik dan een geneste quote weghaal en de post opsla komt deze zelfs weer terug.

Ik zie op de Community van Insided dat ze dit gisteren hebben aangepast. Ik heb het meteen getest in een bericht, en quote's (zowel volledig als genest) zijn nu weer te verwijderen :slight_smile:

Als je op de onderste regel van een quote zit kan je nu ook 2x op enter drukken, daarmee sluit je de quote en kan je er onder verder typen.

Test.

Ik zie op de Community van Insided dat ze dit gisteren hebben aangepast. 

Wat nog niet kan is de naam van de schrijver weg halen, ik zie dat elk citaat een apart omkaderde blok is, ook de geneste is apart omkaderd.

Een genest citaat is inderdaad wel in zijn geheel verwijderbaar.👍🏻

Reputatie 8
Badge +11

Het weghalen kan niet en wij kunnen de naam van de ge-quote persoon ook niet wijzigen merk ik, mocht iemand een 06-nummer als username hebben is dat privacytechnisch wel erg prettig om te kunnen doen, zonder de gehele quote te verwijderen. Dat heb ik weer aangekaart bij Insided :thumbsup:

Reputatie 8
Badge +11

[...] @GJC [...]

@Franzki [...]

Dit is even een test, ik zag bij Insided dat ze denken het opgelost te hebben en dat er geen notificatie meer komt als een mention wordt ge-quote. Daarom heb ik de berichten in dit topic waarin mensen genoemd zijn ge-quote om te testen of jullie er een mailtje van krijgen :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

@Franzki @GJC, hadden jullie van de ge-quote mention een notificatie gekregen? Als dat niet zo is lijkt dat nu inderdaad opgelost te zijn :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb hem gisteren niet gehad en de link in de mail van zojuist verwijst inderdaad naar je laatste post. 

Lijkt dus opgelost. 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is fijn, dan streep ik dat door op mijn lijst. Alleen het aanpassen/verwijderen van de naam van de ge-quote persoon in de quote staat er nu nog op dus. Daar zijn ze nog naar aan het kijken.

Reputatie 8
Badge +16

Ik kreeg hem gister niet… zojuist wel.

Reputatie 8
Badge +11

Top, met de dubbele bevestiging weten we zeker dat het nu weer goed gaat :ok_hand:

Reageer