positieve Telfort ervaringen

• 25 april 2013
  • 41 reacties
  • 12975 keer bekeken

Toon het eerste bericht

41 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik wil toch ook nog even een complimentje geven voor de dienstverlening van Telfort. Bijna geen down-time, als er eens wat is, dan word ik hier op dit forum, óf via de telefonische helpdesk goed geholpen. Dit soort klantvriendelijkheid is voor mij vaak de enige afweging of ik klant bij een bedrijf word/blijf. Vandaar dit complimentje.
Badge +2
@TKamstra,

Ontzettend fijn te vernemen dat je tevreden over Telfort bent en dit online met de community deelt. Namens het team, bedank ik jou!

Daphne
Badge
Sinds 1week itv van Telfort,beeld haperde en 2keer gebeld naar klantenservice,afgelopen donderdag met medewerker van klantenservice alles doorgelopen,niets hielp,advies nieuw modum. Nu 2 dagen later nieuw modum in huis...alles werkt perfect...niks als lof voor de snelle en super service.
Gr.melanky
Badge
Ik had er al een topic overgemaakt ivm mobiel maar ben erg tevreden over Telfort, maandag mobiel abonnement afgesloten en gisteren alles ontvangen en sinds 18 juli glasvezel en ook dat werkt perfect. 
Badge +2
@Melanky,

Welkom op het forum!

Bedankt voor het delen van jouw prettige ervaring.

Daphne
Badge +2
@Marcel7710,

Fijn te vernemen dat je tevreden bent en dat met ons deelt!

Via Twitter heb jij een vraag gesteld en je ontvangt zo spoedig mogelijk opnieuw een reactie.

Daphne
Badge
Heb een maand geleden problemen gehad met het modem. Heb hiervoor 4x moeten bellen met de klantenservice en steeds de handelingen moeten uitvoeren van modem resetten, tv ontvanger resetten en kabel vervangen. Maar dit hielp niet. Bij de 4de keer bellen was ik het langzaam moe om steeds deze stappen uit te voeren en toen hebben ze me eindelijk doorverbonden met de 2de lijn. Hier hebben ze mij vertelt dat ik een nieuwe modem zou ontvangen.

Nadeel helaas is daarom dat dit na 4x pas gebeurd en niet na bijvoorbeeld 2 keer, maar.............

Het positieve (waar dit forum dus over gaat) is dat het modem wel de volgende dag werd bezorgd. Dat had ik dus niet verwacht, maar wel een grote pluspunt van Telfort!
Reputatie 1
Badge
Ik heb een tijdje terug in dit forum mijn complimenten uitgedeeld aan Telfort. Niet lang daarna liep mijn internetsnelheid terug, heb geprobeerd elders op het telfort-forum een oplossing te krijgen. Maar niet gelukt. Van de 30 Mbit snelheid waarvoor ik betaal, haal ik nu 11 Mbit, voorheen was dat bijna 14 Mbit.
Als klap op de vuurpijl kreeg ik nog een brief, waarin stond dat voor mijn vaste telefoon het starttarief van 5 ct per gesprek verhoogd werd naar 9 cent per gesprek (+ 80%). Toen ik hierover contact zocht, kreeg ik een simpele mededeling terug dat ik altijd vrij was om naar een andere provider te gaan.

Ik neem mijn complimentje dus terug. Bij deze.
Je moet wel in een vlaag van verstandsverbijstering verkeren als je complimenten aan Telfort gaat geven na de recente verhogingen van de starttik

Het is weer de vaste KPN politiek waar men tracht door prijs verhogingen met betrekking tot het variable deel van het product het publiek te krijgen naar een ander product waar steevast de vaste kosten verbonden aan het product hoger zijn dan wat men eerder had

Dat nieuwe product in casu vast bellen en naar mobiel voor de vaste prijs van rond de 15 euro lijkt op het eerste gezicht goedkoper omdat de hogere vaste lasten gecompenseerd worden door het ontlopen van de verhoogde variable kosten aan het product wat men eerder had ( in casu dus de verhoogde starttik)

Daarna komt steevast weer de KPN truc , naar verloop heeft iedereen een een duurder product en voert men weer een variabel deel in

Zo ging het met vast bellen voor een vast maandelijks bedrag naar vaste telefonie, daarna kwam de starttik van 5 cent en daarna de verhoging naar 9 cent

Het is alleen een kwestie van tijd tot de KPN ontdekt dat het model van voor ene vast bedrag bellen naar vaste en mobiele telefonie onhoudbaar blijkt en men een starttik invoert alleen dan met dit verschil dat het publiek voorheen bellen had voor rond de 1.50 per maand en dan een bedrag van 15 euro per maand spendeert
Badge +2
Ik dacht dat dit specifieke deel van het forum ging over positieve ervaringen ipv valse beschuldigingen. Daar is de rest van het forum tenslotte al voor 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Ik dacht dat dit specifieke deel van het forum ging over positieve ervaringen ipv valse beschuldigingen. Daar is de rest van het forum tenslotte al voor :)

Typisch een reactie van een Forum (s)topper! 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Nou leek het me een goed idee om een stukje van het forum te reserveren waar men enkel en alleen de goede ervaringen met Telfort met elkaar kan delen.

En dan 36 posts later....

Typisch een reactie van een Forum (s)topper! smile

Volgens mij was ergens anders al uitgelegd dat "Forum (s)toppers" niet bestaan... net zo min als de Zwitserse garde.

Daarnaast lijkt me de opmerking van Matthijs terecht. Er zijn voldoende topics over de verhoging van het starttarief waar je kritiek kunt leveren.
Oh als je dat op prijs stelt wil ik best dff copy en pasten en dan in een ander deel zetten, leuker kunnen we het in ieder geval niet maken 🆒, makkelijk ook niet dat laat ik aan anderen over, wellicht wel meer vindbaar 😃
Badge +1
hi 

Nou tot nu toe heb ik nog geen goede ervaring gemaakt .
2 tot 3 keer per week vallt het interactive tv weg  ,een slechte ondersteuning in het instellen van het modem om verzoenlijk gebruik te maken met XBOX live.

Groetjes jeanmonotje
Reputatie 1
Ik wil de Tefort medewerker bedanken, die mij snel een nieuw modum heeft toegestuurt, het werkt weer allemaal perfect.
In deze topic past misschien de dank voor een sinds de laatste rampzalige 'upgrade' in april nu weer beter werkende webmail. De eerste veranderingen zijn veelbelovend, eindelijk kan een spambericht aangevinkt worden om te verwijderen, zonder eerst te moeten openen. Dan is niet meteen duidelijk dat het betreffende adres werkt en je daardoor een volgende lading spam krijgt!

Reageer