positieve Telfort ervaringen

Reputatie 3
Badge
Hallo ik zie op het forum veel problemen voorbij komen en af en toe goede ervaringen. Nou leek het me een goed idee om een stukje van het forum te reserveren waar men enkel en alleen de goede ervaringen met Telfort met elkaar kan delen. Dus brandt maar los!

41 reacties

Reputatie 3
Badge
Niemand goede leuke ervaringen?;)
Reputatie 1
Badge +1
Het werkt momenteel zoals het werken moet "joepie" maar ff zonder gekheid, krijgt u elke dag een schouderklopje van uw baas voor de geleverde prestaties ?? ik niet, als ik een fout maakt dan weet hij me meestal snel te vinden, en zo gaat dat nu eenmaal in het leven, in het geval van telfort verwacht je de prestatie waar je voor betaalt, en tegelijkertijd is die betaling dan ook de blijk van waardering lijkt mij.
Badge
jaa, wat goed werkt is het forum!
Pluim voor Forumleden/-toppers en Henk, die proberen de klanten/ andere gebruikers echt met hun problemen te helpen.
Verder moet ik zeggen dat de telfortmedewerkers wel altijd op de afgesproken tijdstippen terugbellen
Mijn internetverbinding staat op dit moment 118 dagen onafgebroken bij, telefonie werkt prima en mobiele telefonie werkt ook zoals het hoort!
Ik ben zeer te spreken over Telfort op dit moment, erg stabiel en prima kwaliteit.
Onlangs heb ik ook ITV besteld, ik ben benieuwd!
Badge +1

Het werkt momenteel zoals het werken moet "joepie" maar ff zonder gekheid, krijgt u elke dag een schouderklopje van uw baas voor de geleverde prestaties ?? ik niet, als ik een fout maakt dan weet hij me meestal snel te vinden, en zo gaat dat nu eenmaal in het leven, in het geval van telfort verwacht je de prestatie waar je voor betaalt, en tegelijkertijd is die betaling dan ook de blijk van waardering lijkt mij.

Even een correctie.:

""en tegelijkertijd is die betaling dan ook de blijk van waardering lijkt mij."""

Niet betalen is balen, geen tvkijken, telefoon, internet en al wat dies meer zij.

Bevalt het je niet heb je eigenlijk geen recht van spreken, lees keus in betalen of niet betalen, dus wat ...

PS mijn verbinding staat al +- 2160 dagen dus...
Reputatie 1
Badge +1

Even een correctie.:

""en tegelijkertijd is die betaling dan ook de blijk van waardering lijkt mij."""

Niet betalen is balen, geen tvkijken, telefoon, internet en al wat dies meer zij.

Bevalt het je niet heb je eigenlijk geen recht van spreken, lees keus in betalen of niet betalen, dus wat ...

Correctie ??

Een ieder heeft recht van spreken natuurlijk laten we dat voor op stellen !
Ik heb momenteel een goede ervaring met telfort die deels door mij zelf veroorzaakt is, maar kritiek wederzijds moet ook verdragen kunnen worden lijkt mij, dus ja ik heb bij de positieve ervaring die ik momenteel heb ook nog steeds een negative ervaring die bestaat uit de nog steeds niet werkende firmware, maar blijf voor de rest wel positief.
Badge +1

Even een correctie.:

Correctie ??

Een ieder heeft recht van spreken natuurlijk laten we dat voor op stellen !
Ik heb momenteel een goede ervaring met telfort die deels door mij zelf veroorzaakt is, maar kritiek wederzijds moet ook verdragen kunnen worden lijkt mij, dus ja ik heb bij de positieve ervaring die ik momenteel heb ook nog steeds een negative ervaring die bestaat uit de nog steeds niet werkende firmware, maar blijf voor de rest wel positief.

Vreemd!!!
Dat je mijn "correctie" aanpakt, het is geen kritiek hoor.....
Reputatie 3
Badge
Ik heb dit stukje ingebracht omdat er op de rest van het forum al veel geklaagd wordt en er vele problemen te lezen zijn. Ik dacht, waarom niet iets positiefs op het forum 😉
Reputatie 8
Badge +17
Man in the Middle schreef:

WOW, echt? da's 5,9 jaar!! Heel bijzonder!

plak eens een screenshot van je modem? ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet...
Badge +1

Ik ben niet geinteresseerd in jou blackmagic views, maar mijn abo is al sinds mrt 2006, dus ga nog eens rekenen.

WHOWHAA KJ je maakt een joke vanjezelf...
Reputatie 8
Badge +17

Ik ben niet geinteresseerd in jou blackmagic views, maar mijn abo is al sinds mrt 2006, dus ga nog eens rekenen.

Je geeft zélf aan dat jouw verbinding al 2160 dagen online is en dat je al 7 jaar hetzelfde IPadres hebt;
bij mij is 2160 dagen gelijk aan 5,9 jaar (2160/365=5,9)

je doet mee met de Arcadian pilot, net als ik overigens, en ik weet uit ervaring dat áls je een andere modem aansluit, je een ander IPadres krijgt, en dat jouw bewering dat je al 7 jaar hetzelfde IPadres hebt bezijden de waarheid is.

In je posts die je hier op het forum zet getuigen niet van veel kennis van zaken, maar zijn meestal zo zwartgallig dat de andere forumgebruikers hier niet vrolijk van worden.
Bovendien zijn je beweringen aantoonbaar niet (geheel) de waarheid en wil cq kán je die niet staven met gemakkelijk te verkrijgen 'bewijzen'.

Eerlijk is eerlijk: ik ben soms ook niet aardig op het forum maar vaak is dat een reactie op een buiten-proportionele post van een gebruiker die vaak uit onvrede en emotie gemaakt/gedaan wordt.

Héél soms, bij een enkele post, ben ik het met je eens, echter jij maakt er een sport en gewoonte van om op zodanige manier te reageren dat iedereen daar het zijne van denkt.

Om het af te sluiten:

over "je maakt een joke vanjezelf": ik hoop dat als jij in de spiegel kijkt niet zoiets ziet: 

http://www.sevendays.nl/uploads/pictures/cache/newsartimage_175745_560_9999_scl.jpg

Ik vermoed namelijk dat het poetsen van de spiegel niet meer helpt om dat spiegelbeeld anders te krijgen...

Een fijne dag gewenst en succes verder...
Dit topic ging over positief of zoiets........
Zullen we het daarbij laten?
Badge +1

Je geeft zélf aan dat jouw verbinding al 2160 dagen online is en dat je al 7 jaar hetzelfde IPadres hebt;
bij mij is 2160 dagen gelijk aan 5,9 jaar (2160/365=5,9)

je doet mee met de Arcadian pilot, net als ik overigens, en ik weet uit ervaring dat áls je een andere modem aansluit, je een ander IPadres krijgt, en dat jouw bewering dat je al 7 jaar hetzelfde IPadres hebt bezijden de waarheid is.

In je posts die je hier op het forum zet getuigen niet van veel kennis van zaken, maar zijn meestal zo zwartgallig dat de andere forumgebruikers hier niet vrolijk van worden.
Bovendien zijn je beweringen aantoonbaar niet (geheel) de waarheid en wil cq kán je die niet staven met gemakkelijk te verkrijgen 'bewijzen'.

Eerlijk is eerlijk: ik ben soms ook niet aardig op het forum maar vaak is dat een reactie op een buiten-proportionele post van een gebruiker die vaak uit onvrede en emotie gemaakt/gedaan wordt.

Laat een ieder voor zich spreken wil je. ik gebruik de arcadyan niet, en juist omdat de arcadyan een ander ip adres krijgt, heb ik gevraagt of dat ook kon met de zyxel, wat werd ontkent.

Ik vind het moeten bewijzen van beweringen of zaken in een dictatuur thuis horen, niet in een vrije samenleveing zoals ons HOLLANDJE, maar blijkbaar raak ik hopeloos veroudert en is het uitmaken voor leugenaar vast patroon bij sommigen althans,,,,
Reputatie 1
Badge +1
http://telfortinternet.files.wordpress.com/2011/10/telfort.png
Ik wil even een positieve reactie droppen. Ik ben nieuw hier dus als ik het niet goed doe moet jullie mij maar even wijze op mijn fouten. Wij(ik en mijn vrouw) hebben laatst telfort aangeschaft voor tv en internet voor in ons nieuwbouw huis. Nu doet de projectontwikkelaar moeilijk over het even opgooien van de straat om de kpn/telfort kabel naar binnen te schieten. Pas na oplevering van de straten naar de gemeente toe. Kan nog maand duren. Dus een hoop gezeik nu. Kpn heeft al opties gegeven aan de projectontwikkelaar maar daar ziet die gene niks in. Nu werd ik gister toevallig gebeld door telfort door meneer a. de Goede deze vroeg waarom ik de modem nog niet geactiveerd had. Ik hem het verhaal uitleggen en stond perplex dat dit zomaar kon. Er word gewoon een weigering gedaan om internet en televisie/telefonie te hebben. Deze meneer de Goede heeft een rapport op gemaakt en deze ook door gespeeld naar zijn leidinggevende. Hij ging het verhaal blijven volgen tot de afhandeling maar kon helaas niks doen aan verdere stappen naar bijv. De projectontwikkelaar. Hier moest ik kpn voor bellen. Maar helaas stuurt kpn me weer terug naar telfort. Maar om in het positieve terug te vallen wil ik even melden dat de tijd en moeite die meneer de Goede er in heeft gestoken voor ons me zeer op prijs word gesteld. Misschien heeft iemand van jullie nog ideeen hoe ik dit verder aan moet pakken om eindelijk na anderhalve maand internet te hebben.
Reputatie 8
Badge +16
Als het aanleggen van een werkende KPN-aansluiting onderdeel is van de overeenkomst met de projectontwikkelaar, zul je deze erop moeten aanspreken. Is er ook schriftelijk vastgelegd wanneer de aansluiting werkend opgeleverd moet zijn?

Eventueel kun je per aangetekende brief een termijn stellen waar binnen de aansluiting opgeleverd moet zijn. In deze brief geef je dan aan dat je anders zelf opdracht verstrekt aan KPN om de aansluiting te realiseren en daarbij alle alle kosten zult verhalen op de projectontwikkelaar.
Badge
Heb nu een kleine maand internet + bellen van Telfort, en kan melden dat het tot op heden allemaal naar tevredenheid is.

-Opleveringsdatum was correct, communicatie daarover idem
-Migratie/porting telefoonnummer snel en zonder problemen (ik had voorheen analoge POTS)
-Internetsnelheid VDSL (30 MB) in de praktijk voldoende (stabiel, nu feitelijk rond de 22 MB, upload 2MB)
-Voip probleemloos
-een modem (Zyxel P2812HNU-F1) die na wat aanloopprobleempjes met wifi nu al een poos prima functioneert

Al met al een goed gevoel, zeker gezien qua prijs in verhouding tot mijn eerdere KPN ADSL
Ik hoop dat het zo blijft, en dat als er buiten mijn macht om een "kink in de (internet)kabel" komt er adequaat op wordt gereageerd!

Groet van een nieuwe tevreden Telfort-klant.
Badge

Dus.... als telfrort niet doet wat hij moet doen, moet ik niet betalen, anders geef ik hem een compliment....?!?!?
Reputatie 1
Badge +1

Dus.... als telfrort niet doet wat hij moet doen, moet ik niet betalen, anders geef ik hem een compliment....?!?!?

Als u het zo leest, zal wel dan he........
Reputatie 1
Badge +1
Al jaren een goede ervaring met Telfort, en dat hoop ik zo te houden, en de toekomst zal het uitwijzen.
Op korte termijn digi tv erbij genomen, dus ......
Reputatie 1
Badge +1
Al jaren maak ik gebruik van mobiel Telfort, zakelijk, naar volle tevredenheid.
Pas geleden, nog voor het oplossen van het internet conflict, de abbo's met 2 jaar verlengd. 

Inmiddels is het internet conflict door tussenkomst van Henk-Telfort, waarvoor hulde,  naar volle tevredenheid opgelost.

Hier en daar heb ik mij behoorlijk negatief uitgelaten op dit forum omdat ik, naar mijn mening, niet serieus werd genomen door de forum toppers. Naar mijn idee duurde het lang voordat het probleem werd behandeld door webcare.

Voor het conflict, omzetting abbo met snelheidsverlies, heb ik jarenlang gebruik gemaak van Telfort internet naar volle tevredenheid.

Al met al ben ik een tevreden klant!
Reputatie 8
Badge +17

Hier en daar heb ik mij behoorlijk negatief uitgelaten op dit forum omdat ik, naar mijn mening, niet serieus werd genomen door de forum toppers.

uhm, wie kaatst, kan de bal verwachten... en het is de toon die de muziek maakt... ;)

Dat het lang geduurd heeft, klopt! Maar iig goed dat het uiteindelijk opgelost is 🙂
Reputatie 1
Badge +1
uhm, wie kaatst, kan de bal verwachten. Inderdaad met die er niet toe doende opmerkingen van jullie!
het is de toon die de muziek maakt... Klopt, maar ja, na al dat geneuzel over het kabeltje naar het IS/RA punt, DLM enz. enz. hebben jullie mij behoorlijk geïrriteerd zeker vanwege het feit dat ik gelijk in mijn eerste post meldde dat er aan mijn kant niets veranderd was. Schijnbaar is lezen voor sommigen onder jullie, Forum toppers, nog steeds moeilijk!
Reputatie 8
Badge +17
pfff, ook hier succes gewenst!
Reputatie 1
Badge +1
http://youtu.be/zSDj7bjAv2s

Reageer