beantwoord

Pale Moon browser word gezien als een mobile browser!

• 27 januari 2016
  • 8 reacties
  • 1213 keer bekeken

Reputatie 1
Ik gebruik op mijn pc Pale Moon browser (firefox kloon) en die word door de Forum server gezien als een mobiele browser .
Schijnbaar gebruikt jullie server browser detection libraries die niet overweg kan met de laaste update van Pale Moon en laat dan de mobile versie verschijnen!
Nou is dit wel aan mijn kant op te lossen door op de "desktop tab " te klikken ,maar is niet ideaal.
Zou er iemand dit willen aankaarten bij de server admin/webdevelopment van Telfort ?

url naar mogelijk probleem omschrijving: https://forum.palemoon.org/viewtopic.php?f=29&t=10841
icon

Beste antwoord door 19DT2120 16 mei 2016, 12:48

Na een aantal weken niet meer op het forum te zijn geweest,merk ik dat het forum weer normaal werkt met mijn Pale Moon .
😃
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo 19DT2120, natuurlijk wil ik dat! Ik stuur het voor je door. Als ik reactie heb, laat ik het je weten.
Reputatie 1
Badge
Ik gebruik op mijn pc Pale Moon browser (firefox kloon) en die word door de Forum server gezien als een mobiele browser .
Schijnbaar gebruikt jullie server browser detection libraries die niet overweg kan met de laaste update van Pale Moon en laat dan de mobile versie verschijnen!
Nou is dit wel aan mijn kant op te lossen door op de "desktop tab " te klikken ,maar is niet ideaal.
Zou er iemand dit willen aankaarten bij de server admin/webdevelopment van Telfort ?

url naar mogelijk probleem omschrijving: https://forum.palemoon.org/viewtopic.php?f=29&t=10841

Gebruik dan tijdelijk een user agent switcher. Extensie voor Firefox(clone) bijvoorbeeld HIER. Misschien zijn er betere plugins, maar deze werkt voor mij.

BTW Ik denk dat Telfort de bekende mobile-detect PHP class library gebruikt...
Reputatie 4
Badge +1
Van de betreffende afdeling heb ik te horen gekregen dat ze dit zullen onderzoeken. Omdat het niet om een veel gebruikt browser gaat zal dit wel even duren. Mocht er nieuws zijn, laat ik dit hier uiteraard weten.
Reputatie 1
Gelukkig ben ik op dit moment nog maar paar sites tegen gekomen waarbij dit probleem zich voor doet ,dus het is nog wel werkbaar .
Maar ik heb zo iets van als niemand het aankaart,dan weet niemand iets van het probleem af!
Reputatie 4
Badge +1
Dat is zeker waar. Altijd goed om dingen te melden hoor.
Badge
Gebruik dan tijdelijk een user agent switcher. Extensie voor Firefox(clone) bijvoorbeeld HIER. Misschien zijn er betere plugins, maar deze werkt voor mij.
Ik ben ook Pale Moon gebruiker met Linux Mint en M$ Windhoos.
Die User Agent is best wel een oplossing voor het probleem!
Ik had voor nood al FireFox weer geinstalleerd, je dacht toch niet dat ik weer M$ windhoos internet explorer ging gebruiken.

BTW Ik denk dat Telfort de bekende mobile-detect PHP class library gebruikt...
Zij zijn helaas niet de enige, oa ad.nl, nuon forum.
Reputatie 1
Badge
[quote=19DT2120]Ik gebruik op mijn pc Pale Moon browser (firefox kloon) en die word door de Forum server gezien als een mobiele browser .

Ik gebruik PaleMoon 26.1.1 portable en OperaUSB 12.18 (dus ook portable) (Win7HP64SP1),
maar ik merk niets van een mobiele browser.
Reputatie 1
Na een aantal weken niet meer op het forum te zijn geweest,merk ik dat het forum weer normaal werkt met mijn Pale Moon .
😃