beantwoord

Op onderwerp?

• 8 juni 2018
  • 11 reacties
  • 190 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Wat ik doe, wanneer ik op het forum kom is:
menu > actief sinds laatste bezoek
Dit werkt niet feilloos, na een uur krijg ik soms ook berichten van 12 uur daarvoor, maar dat is niet mijn vraag.

Bij het overzicht staan veel onderwerpen, waarin ik niet geïnteresseerd ben.
b.v. problemen met een GSM hebben niet mijn interesse, maar wel vragen over internet, routers, IP-adressen, TV kastjes, computers, enz.
Zou het niet nuttig zijn, om je op bepaalde hoofdstukken te kunnen abonneren, zodat je met menu > actief sinds laatste bezoek alleen berichten ziet waar je interesse in hebt?

Mijn 2 Euro-centen.............
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 juni 2018, 08:55

Het kan dus niet helemaal zoals jij het wil Ron. Zoals Galdor68 ook zegt. Maar kun je eerst uit de voeten met de tips? Want zoals jij het graag zou willen zien verwacht ik zo eerlijk gezegd nog even niet. De uitvraag staat in ieder geval wel uit. Dus mocht het ooit mogelijk worden, dan hoor je dat.
Bekijk reactie

11 reacties

En als ik je heel goed begrijp zou je dit per sub categorie willen
Dus *Thuis
0 Internet
0 TV
0 Vast bellen
En zodanig dat je als je in het menu op recent klikt alleen de content van jou keuze ziet.
Ik ken heel eerlijk gezegd geen forum die dit heeft.
Je kan nu al een topic als favoriet markeren en volgen. Wellicht dit uitbreiden en de onderwerpen zo markeren. Het zal wel de nodige programmeer en filter opties vergen.
Reputatie 3
Badge
Prima, dan roeien we verder met de riemen die we hebben .........
😉
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Ron., ik begrijp dat je alleen graag de topics wilt zien waar je in geïnteresseerd bent. Ik durf zo niet te zeggen of dat mogelijk is. Maar ik ga hier navraag voor je doen. Zodra ik hier meer over weet, dan hoor je van mij.
Reputatie 3
Badge
Ik durf zo niet te zeggen of dat mogelijk is.
Niet zonder meer lijkt mij, maar misschien een optie voor de toekomst?
Het is maar een idee..........................
Reputatie 8
Badge +11
Ik vind het zeker een leuk idee Ron. Ik heb daarom ook navraag gedaan naar de mogelijkheden. Het moet natuurlijk wel mogelijk en haalbaar zijn.

Heb je ondertussen in ieder geval al wat aan de tips van Galdor68?
Reputatie 3
Badge
Dat wordt dan een heleboel type werk :-)
Het gaat er mij juist om, om b.v. alles over GSM niet te lezen, dan zou ik dus alle andere topics moeten aanvinken, dat zijn er duizenden, daarnaast ook in de gaten houden of er een draadje is gestart.......

Nogmaals, het is geen klacht, maar een poging tot verbetering 😃
Reputatie 8
Badge +11
Ik begrijp het. Dat is inderdaad veel werk. Ik heb het in ieder geval aangekaart en wie weet wordt het ooit werkelijkheid.
Wat ik bedoelde was de mogelijkheid die we nu per topic hebben mogelijk te maken per onderwerp.
Reputatie 3
Badge
Wat ik bedoelde was de mogelijkheid die we nu per topic hebben mogelijk te maken per onderwerp.Juist, dan zijn wij het bijna eens, ik dacht per hoofdstuk.
What's in a name.........
Reputatie 8
Badge +11
Het kan dus niet helemaal zoals jij het wil Ron. Zoals Galdor68 ook zegt. Maar kun je eerst uit de voeten met de tips? Want zoals jij het graag zou willen zien verwacht ik zo eerlijk gezegd nog even niet. De uitvraag staat in ieder geval wel uit. Dus mocht het ooit mogelijk worden, dan hoor je dat.

Reageer