Onvindbaar maken via google?
Hallo Telfort,
Ik had reacties geschreven bij mijn eigen topics waarbij mijn naam erin staat.En ik vroeg mij af of jullie die kunnen verwijderen, of op z'n minst kunnen laten veranderen zodat ik niet vindbaar ben via google.
Dus ik vroeg mij af of jullie bij de topics (in de reacties staat mijn echte naam, en bij een topic staat mijn naam erin) mijn naam kunnen laten veranderen in "Guest21211"
Zouden jullie dit kunnen doen voor mij aangezien ik het zelf niet kan veranderen??
Ik wil graag contact via prive bericht.
Bij voorbaat dank.
Groet,
Ik had reacties geschreven bij mijn eigen topics waarbij mijn naam erin staat.En ik vroeg mij af of jullie die kunnen verwijderen, of op z'n minst kunnen laten veranderen zodat ik niet vindbaar ben via google.
Dus ik vroeg mij af of jullie bij de topics (in de reacties staat mijn echte naam, en bij een topic staat mijn naam erin) mijn naam kunnen laten veranderen in "Guest21211"
Zouden jullie dit kunnen doen voor mij aangezien ik het zelf niet kan veranderen??
Bij voorbaat dank.
Groet,
Gaat het ?? 🙂
Hallo Daphne,
Dankjewel voor je bericht !!
Ik heb je gisteren een privébericht verstuurt.
Groet,
Dankjewel voor je bericht !!
Ik heb je gisteren een privébericht verstuurt.
Groet,
Ik ga graag voor je aan de slag. Stuur me in een privébericht de urls door en ik maak het in orde.
Daphne
Bij voorbaat dank.
Groet,
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.