Onvindbaar maken via google?

• 13 januari 2015
  • 3 reacties
  • 1484 keer bekeken

Hallo Telfort,

Ik had reacties geschreven bij mijn eigen topics waarbij mijn naam erin staat.En ik vroeg mij af of jullie die kunnen verwijderen, of op z'n minst kunnen laten veranderen zodat ik niet vindbaar ben via google.

Dus ik vroeg mij af of jullie bij de topics (in de reacties staat mijn echte naam, en bij een topic staat mijn naam erin) mijn naam kunnen laten veranderen in "Guest21211"

Zouden jullie dit kunnen doen voor mij aangezien ik het zelf niet kan veranderen??

Ik wil graag contact via prive bericht.

Bij voorbaat dank.

Groet,

3 reacties

Badge +2
Hallo Telfort,

Ik had reacties geschreven bij mijn eigen topics waarbij mijn naam erin staat.En ik vroeg mij af of jullie die kunnen verwijderen, of op z'n minst kunnen laten veranderen zodat ik niet vindbaar ben via google.

Dus ik vroeg mij af of jullie bij de topics (in de reacties staat mijn echte naam, en bij een topic staat mijn naam erin) mijn naam kunnen laten veranderen in "Guest21211"

Zouden jullie dit kunnen doen voor mij aangezien ik het zelf niet kan veranderen??

Ik ga graag voor je aan de slag. Stuur me in een privébericht de urls door en ik maak het in orde.

Daphne

Ik wil graag contact via prive bericht.

Bij voorbaat dank.

Groet,
Hallo Daphne,

Dankjewel voor je bericht !!

Ik heb je gisteren een privébericht verstuurt.

Groet,
Gaat het ?? 🙂

Reageer