beantwoord

Ongewenste mails van het Forum

[quote][/quote]Ik krijg nog steeds mail als er weer iets op het forum in "subforum Tips en verbeterideeën. " Nu wil ik mij afmelden zoals dat in de mail staat, maar ik heb hier geen idee hoe ik dat moet doen?
graag een aanwijzing of een moderator die mij uit het forum wil verwijderen.
groeten
Fred
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 10 december 2018, 20:08

@Fantoom57 Of je geabonneerd bent op een subforum, zie je (op een grote monitor) aan het knopje rechtsboven het subforum. Als je niet geabonneerd bent, zie je:

Als je wel geabonneerd bent, zie je op dezelfde plek een knop 'Afmelden'.

Edit: zie de onderstaande animatie.

Bekijk reactie

7 reacties

Badge +13
@Fantoom57 Of je geabonneerd bent op een subforum, zie je (op een grote monitor) aan het knopje rechtsboven het subforum. Als je niet geabonneerd bent, zie je:

Als je wel geabonneerd bent, zie je op dezelfde plek een knop 'Afmelden'.

Edit: zie de onderstaande animatie.

Ik zal wel kippig zijn maar alles wat ik rechtsboven zie, maar geen knop Afmelden..
Jurgen, doe mij een lol en gooi mij van het forum, als ongewenste gebruiker. Ik ben wel klaar met Telfort, wat een ballentent!!!!
Dit was een potentiële klant die NOOIT een abbo zal afsluiten bij deze leverancier... Wat een teleurstelling zijn jullie...
Dat alleen omdat niemand zich liet verleiden het door jou gewenste 06 nummer beschikbaar te stellen. Omdat dit nu eenmaal niet zo werkt, bij geen enkele provider.

Kijk je via een pc of laptop? Alleen dan zie je wat Jurgen bedoelt.
Wat ook nog kan is dat je eigen topic op volgen staat dat is een standaard setting. Het sterretje is dan egaal blauw door hierop te tikken zet je dit uit.

Bij instellingen kan je uitzetten dat waar je reageert meteen een favoriet wordt.

Reputatie 4
Badge +8
Jammer om te lezen dat je zo over ons denkt, @Fantoom57. Lukt het wel met de uitleg van @Galdor68? Ik lees graag of het is gelukt.
Reputatie 4
Badge +8
Dag @Fantoom57. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en ga er daarom van uit dat het is gelukt om je af te melden. Als je toch nog ergens vragen over hebt, lees ik dat graag.

Reageer