Ongemakkelijk

• 9 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 1689 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +4
Ik heb Internet, TV en mobiel van Telfort en al enige tijd lees ik het forum. De laatste tijd begin ik het wat ongemakkelijk te vinden. Ik lees over zoveel boze mensen met klachten dat ik me zelf nu ook een beetje zorgen begin te maken. Per slot van rekening heb ik 3 produckten van Telfort en ik ben er tot op heden erg tevreden mee . Toen dit forum opstarten was de taal veel vriendelijker en de medewerkers van de klantenservice zijn nog steeds correct. Wat gaat er nu fout, wordt de service minder of worden door te veel produkten de klachten meer. 
Ik hoop dat er weer een prettig forum komt wat je weer met meer plezier kan lezen

Jacobus

1 reactie

Dit ligt denk ik niet zozeer aan de mensen maar aan de kwaliteit van de dienstverlening vanuit Telfort.

Ik ben zelf een nieuwe, ontevreden klant. De mensen van de klantenservice zijn in mijn ogen niet correct bezig als ze zomaar een telefoongesprek afbreken, afspraken om terug te bellen niet na te komen, of slechts heel selectief reageren op dit forum. Dan krijgt men als klant het gevoel genegeerd te worden.

Wellicht is dit het gevolg van het feit dat Telfort het momenteel erg druk schijnt te hebben (zoals mij werd medegedeeld), en is daardoor mijn persoonlijk ervaring onnodig negatief gekleurd, evenals de ervaringen die u hier terugleest op het forum en als ongemakkelijk ervaart.

Persoonlijk denk ik dat, druk of niet, Telfort in ieder geval gemaakte afspraken moet nakomen, desnoods met vertraging wegens drukte. Dit gebeurt op meerdere fronten niet en dan krijgt men ontevreden en klagende klanten. Met de producten van Telfort zijn mijn ervaringen qua kwaliteit overigens goed. Hopelijk gaat Telfort hiermee aan de slag, en verandert de sfeer op het forum daardoor uiteindelijk in een positieve richting.

Reageer