beantwoord

Notificatie van nieuw privébericht per e-mail

• 3 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 368 keer bekeken

Ivm de vraag naar app testers. Jullie gaan een privé bericht in het forum sturen. Hoe krijg ik dat te zien als ik nergens in mijn profiel een e-mailadres kan opgeven/wijzigen?
icon

Beste antwoord door Enterprise 3 augustus 2017, 11:38

Telfort gebruikt het correspondentie email-adres dat in je 'Mijn Telfort' staat.
Maar een privébericht kan je ook terugvinden als je rechtsboven op deze pagina op je profiel klikt...
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Telfort gebruikt het correspondentie email-adres dat in je 'Mijn Telfort' staat.
Maar een privébericht kan je ook terugvinden als je rechtsboven op deze pagina op je profiel klikt...
Mmm, ik heb je reactie idd per e-mail ontvangen, maar wel op een heel ander adres dan in ''mijn telfort' staat. Het e-mailadres verraad dat je bij aanmelden op het forum een e-mailadres moest opgeven. Daar wordt dus nog op gemaild, maar ik kan het blijkbaar nergens wijzigen.
Reputatie 8
Badge +19
Van mij heb je geen e-mail ontvangen hoor, ik ben net als jij een klant...
Je hebt na aanmelding op dit forum inderdaad geen inzage in en wijzigingsmogelijkheid van je email-adres meer, en dat bevreemdt mij ook eerlijk gezegd.
Vroeger kon dat wel...
Maar evengoed, je hebt het privébericht van een Telfort-medewerker blijkbaar goed ontvangen.
@Enterprise Nee niet van jou maar een bericht van het forum dat er een reactie op mijn post is gegeven.
Reputatie 8
Badge +19
@Enterprise Nee niet van jou maar een bericht van het forum dat er een reactie op mijn post is gegeven.
Oke.. dan weet je in ieder geval zeker dat je ook een mailtje krijgt als er wordt gereageerd op je privébericht.. 😉

Reageer