Nieuwe 'Denk Mee' Topics

• 16 oktober 2015
  • 9 reacties
  • 859 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
1 Dual Simkaart voor Persoonlijk
2 Universele Windows 10 Apps
3 TV App voor Windows 10
4 DAP+ Radio

9 reacties

Reputatie 8
Badge +9
DAB+Radio..? (Digital Audio Broadcasting).
Via internet kan je al duizenden digitale radiozenders ontvangen, en véél meer dan via de ether (FM).
Hiervoor heb je geen aparte (DAB+) radio nodig.
Luister je regelmatig via FM naar de radio, thuis, onderweg, of op je werk, dan kan DAB+ wel heel interessant zijn, maar voor FM-ontvangst heb je Telfort helemaal niet nodig.

Kan je de wens voor DAB+ 'via Telfort' wat duidelijker omschrijven..?
Hoe zou Telfort volgens jou DAB+ moeten ondersteunen, als je een DAB+Radio mét wifi aanschaft heb je alleen maar een internetverbinding nodig, en die levert Telfort al.
Reputatie 1
Badge
ja, idd, je hebt gelijk,... voor mobiel is het aan de fabrikant🆒
Reputatie 8
Badge +9
ja, idd, je hebt gelijk,... voor mobiel is het aan de fabrikant🆒

Inderdaad, en er is wel wat beweging op die markt maar ik zie DAB+ nog niet snel op grote schaal naar de smartphonemarkt komen.

https://www.google.nl/search?q=dab%2B+streaming&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=8dEgVofqLeaeygPHvb-QCQ#q=dab%2B+on+smartphone
Reputatie 8
Badge +7
Hallo je616622, interessante topics. Wij ondersteunen geen dual simkaart voor particulier gebruik. Wel voor de zakelijke markt. Voor Windows 10 zouden er wellicht wel wat Denk Mee topics aangemaakt kunnen worden. Ik neem dit intern mee en kom er uiterlijk 23 oktober 2015 op terug.

@Enterprise,

Bedankt!
Reputatie 2
Badge +1
Ik zou het interessant vinden als er een mogelijkheid zou komen om voor mobiele telefonie een simkaart te kunnen krijgen die GEEN abonnementsgeld kost per maand, maar waarbij je gewoon betaalt voor wat je gebruikt hebt. Ze een beetje als Prepaid dus, maar dan POSTpaid. Je zit dus niet met beltegoed wat geladen moet worden, wat kan vervallen of wat net te weinig is op een bepaald moment. Deze sim zou dus geen verplichtingen mogen hebben als je al iets "anders" afneemt bij Telfort, zoals een internet abonnement......anders eventueel minimaal 1 kostenplichtige handeling per jaar oid.
Mensen die weinig of onregelmatig bellen hebben hier wat aan. Ik zoek al jaren naar zo een mogelijkheid, maar blijkbaar bestaat dit niet in Nederland.
Reputatie 8
Badge +16
Lijkt een beetje op wat sommigen met de OV-chipkaart willen... nu moet je daar ook eerst een minimum-saldo hebben voordat je in een trein of bus mag stappen. En dat betekent dat je structureel een spaarpot opbouwt op je OV-chipkaart.

Ik ben ook voorstander van facturering achteraf van "prepaid" telefonie. Al kan het best lastig zijn voor een provider om zo'n product te ontwikkelen... het blijft tenslotte een krediet-facaliteit met alle risico's die daar bij horen.

Het zou mij al heel erg helpen als ik niet meer twee keer per jaar een tientje hoef te storten in de Telfort prepaid spaarpot. Ik heb momenteel een saldo van ruim 40 euro en dat is over een half jaar ècht niet opgebeld.
Reputatie 1
franzki we worden op ons winken bedient, kreeg smsje dat prepaid klantvriendelijk wordt, je hoeft voortaan alleen maar 1x in de 6 maanden een uitgaande dienst te gebruiken.

telfort.nl/tegoed

EDIT: nadeel is wel dat de 3 maanden "opwaarderen periode" naar verluidt wordt verkort naar 30dagen, dus als je 6maanden+30dagen niet belt, smst of internet dan ben je het 06nummer alsnog kwijt, jammer dat ze daar nog geen oplossing voor hebben tbv belangrijke tancodes zoals digid of de wegenwacht moeten bellen via 112.
Reputatie 8
Badge +9
franzki we worden op ons winken bedient, kreeg smsje dat prepaid klantvriendelijk wordt, je hoeft voortaan alleen maar 1x in de 6 maanden een uitgaande dienst te gebruiken.

telfort.nl/tegoed

Ik geloof dat 'ie dat al wist... ;)

https://forum.telfort.nl/prepaid-255/telfort-prepaid-beltegoed-binnenkort-onbeperkt-houdbaar-52897
Reputatie 1
-;)

Reageer