Nieuw topic startten Identiteitsfraude.

• 20 december 2016
  • 2 reacties
  • 846 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Mijn naam wordt hier Door iemand misbruikt.
Telefonische helpdesk kan hier niets aan doen
Forum medewerkers reageren laks en treden niet handelend op
Forumleden lezen mij de les dat ik niet meer mag regeren
Moderators reageren afwisselend met; hierover geen nieuwe topic te startten, en later weer juist wel een nieuwe topic
Allen letten hier scherp op de regeltjes maar de IDENTITEITSFRAUDE blijft gewoon doorgaan.
Ik heb niets met Telfort te maken, ik heb hier alleen een account moeten maken om deze fraudeur het zwijgen op te leggen en om hem eens te spreken.
Ik overweeg aangifte te doen tegen dit misbruik en de onwelwillende medewerkers van Telfort.
Henk Flederus Nijmegen (edit: mobiel nummer verwijderd)

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 3
Al eerder meegemaakt, en ondanks vele frustraties is het enige wat je kunt doen: negeren.
Geen idee wat er nu weer allemaal gebeurt, wie of wat, maar er is er maar één die steeds weer ongevraagd PB's stuurt, en die is geband. Het feit dat jij mij in een verwijderd topic een bedenkelijke reputatie toedichtte, maakt dat ik betwijfel of jij of die andere echt is, volgens mij geen van beide, maar een 06 nummer plaatsen? Lijkt me geen goed plan.

Moderators mogen mijn PB-box vrij inzien, ik heb niets te verbergen, en ook mijn echte identiteit is bekend bij Telfort, dus laat me aub verder hier buiten. Ik begrijp sowieso niet wat "jullie" hier doen, volgens mij zitten jullie allemaal bij Ziggo?

Henk, volg een goede raad (zelf door schade en schande wijs geworden): NEGEREN
Badge +13
Henk Flederus de echte, ik heb je meerdere keren gevraagd hierover geen nieuwe topics te starten.

Wat je aangeeft, is al bekend. Je blijft hierover spammen, wat niet is toegestaan. Daarom krijg je een tijdelijke ban van het forum.