Na Feedbackblok, grijs beeld en bevriest.

• 23 mei 2018
  • 27 reacties
  • 835 keer bekeken

Tegenwoordig komt er een Feedbackblok in beeld met de vraag of je een vraag hebt of anders.
Als je dat ingevuld hebt en verzend, blijft er grijs beeld, net of alles bevriest.
Het Forum doet dan niets meer.
Enkel als je in je browser terug gaat kan je weer iets doen.
Is dit bekend?

27 reacties

Het lijkt nu opgelost te zijn.
Het blok komt nog wel in beeld maar het bevriest niet meer.
Graag gedaan!
Sorry Rozemarijn,

Ik heb je antwoord compleet over het hoofd gezien.

De browser verwijderd automatisch de cookies ect. omdat ik die zo ingesteld heb.
Het lijkt nu wel beter te gaan met dat blok.
Het schijnt nu weg te zijn maar nu is er helemaal geen feedbackknop.
Net zaten er twee knoppen rechts op elkaar.
Wat is dit?
Reputatie 3
Badge +8
Hi Mandy,

Speelt dit zich weer af in Edge? Of ook in andere browsers zoals Chrome of Internet Explorer?
In Edge is het eigenlijk nog niet echt weggeweest.
Chrome gebruik ik zelden en IE praktisch niet voor het Forum omdat er daar teveel fouten in zitten.
IE heeft inlogproblemen, geen feedbackknop of bv het tekentje bij het Forum onderaan de pagina.
Zoals ik al eerder melde.
En nee, vandaag weer hetzelfde euvel.
Na het invullen van de vraag, verzonden, grijs bevroren tekst en gaat niet weg.
Zie screenshots alleen heb ik bij de tweede de tekst weggelaten.
En weer geen gewone Feedbackknop.
Reputatie 3
Badge +8
Fijn dat het nu is opgelost! Dank je wel voor het melden 🙂
Te vroeg gejuicht….net was het er weer.....
Reputatie 3
Badge +8
Hi Mandy.

Daar was ik weer! Heb je ook de laatste versie van de browser geïnstalleerd? Het grijze blok hebben we niet eerder gesignaleerd bij klanten, maak je gebruik van een plugin die advertenties blokkeert? Ik begrijp dat je de pagina moet verversen en dat je dan alsnog het grijze blok ziet, heb ik het dan goed begrepen? Verwijder je vaak je cookies? Ik hoor het graag van je!
Hoi Rozemarijn,

Alles van Windows wordt automatisch geüpdatet.
Het blok is niet grijs, maar alles zoals tekst, wat eronder zit.
Ik heb een adblocker.
Cookies worden verwijderd na elke keer als ik de browser sluit.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Mandy,

Dank je wel voor je reactie. Het is weer aangekaart bij de afdeling die hier verantwoordelijk voor is en zij hebben dit in behandeling. Het lijkt toch alsof er een bug in zit die moet worden verholpen. Ervaar je het probleem met het bevriezen nadat je de feedback hebt ingevuld ook wanneer je de pagina ververst en in meerdere browsers? Ik hoor het graag van je!
Hartelijk bedankt voor je reactie Rozemarijn,

Het is tot nu toe, na mijn melding nog niet gebeurd.

Maar als het bevriest kan ik niets aanklikken, dus ook geen feedback geven.
Het enige wat kan is inderdaad de pagina verversen of terug of opnieuw opstarten.

Nu gebruik ik Edge.
Chrome gebruik ik zelden en IE praktisch niet voor het Forum omdat er daar teveel fouten in zitten.
IE heeft inlogproblemen, geen feedbackknop of bv het tekentje bij het Forum onderaan de pagina.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Mandy,

Dank je wel voor het signaleren van dit probleem! In welke browser(s) heb je het geprobeerd? Ik hoor het graag zodat ik dit kan doorgeven!
Hoi Rozemarijn,

Hartelijk bedankt voor je antwoord.

Tot nu toe heb ik dit alleen nog in Edge geprobeerd.
Misschien dat ik het later in andere browsers probeer.
Reputatie 3
Badge +8
Oké, krijg je na het verversen van de pagina wel weer de feedbackknop te zien? Of is deze dan helemaal weg? Ik hoor het graag van je, veel dank voor het delen van je ondervindingen 🙂
Graag gedaan Rozemarijn!

De feedbackknop is daarna gewoon aanwezig.

Net gebeurde het weer, heb feedback gegeven, het blok ging niet weg.
Dus weer verversen ect.
De feedbackknop was ook weg.
Ik heb overigens nog iets vreemds ontdekt op de website.
De tekentjes onderaan de pagina bij bv. het Forum, zij zijn verschillend.
Zie screenshots.

Plus dat feedbackknop op dit moment weer verdwenen is.
Vreemd die heb ik bij mij nog niet gezien ik zie de bijgevoegde en de keren dat ik er op klikt werkt het goed(samsung tablet, chrome browser)
Het vreemde is dat het niet altijd te voorschijn komt.
Nu in Chroome heb ik het nog niet gezien.
Mocht dit anders worden meld ik dit.
Reputatie 3
Badge +8
Ok, en wanneer je de cookies niet verwijdert, heb je dan ook het probleem? Of doet je browser dit automatisch? We zijn constant bezig om het Forum te optimaliseren, dus sowieso is je feedback welkom. Wat je nu hebt aangekaart heb ik doorgegeven. Aan de feedbackknop wordt gewerkt. Ik hoor het graag als je nog vragen hebt!
Reputatie 3
Badge +8
Dank jullie wel voor de informatie! We gaan onderzoeken waar dit door komt. Wanneer dit zich voordoet in andere browsers, geef me gerust een seintje zodat we hier ook naar kunnen kijken.
Reputatie 3
Badge +8
Dank je wel! We nemen dit mee zodat we de gebruikservaring kunnen verbeteren. Laat het me gerust weten wanneer er nog zaken zijn die je opvallen of wanneer er nog verbeterpunten zijn!
In IE heb ik het ook nog niet gezien maar daar heb ik een ander bestaand probleem.
Het inloggen op het Forum, een reden waarom ik die eigenlijk niet meer gebruik.
Maar daar ook geen feedbackknop maar ook het tekentje van bv. het Forum is er niet onderaan de pagina.
Zie screenshots.
Ik heb net overigens ook het screenshot van Galdor68 gezien,
maar pas nadat ik op de feedbackknop aangeklikt heb.
Het blok waar mijn screenshot overgaat komt spontaan in beeld zonder ergens op te klikken.

Reageer