Monique van klantenservice, je bent een topper!

• 8 mei 2014
  • 2 reacties
  • 1275 keer bekeken

Eindelijk een dame van de klantenservice die weet wat service is. Ik ben echt helemaal blij met de hulp die ik heb gekregen van Monique. Na heel wat telefoontjes richting klantenservice, berichten via de website, 4 maand en heel veel irritatie later heb ik een aangetekende brief verstuurd naar Telfort van twee problemen die ik had en maar niet opgelost werden.

Na een week ben ik gebeld door Monique van de klantenservice als reactie op mijn brief. GEWELDIG! Ze nam echt de tijd om mijn klachten te behandelen. Alle punten bij langsgelopen en veel kosten die ik ten onrechte had gemaakt, werden vergoed. Zelfs de kosten die ik had gemaakt voor de aangetekende brief. Monique, je bent een topper! Je zou coaching moeten gaan geven voor helpdeskmedewerkers!

Dus een tip voor iedereen die een al veel te lang lopend probleem heeft met Telfort en er via de klantenservice niet meer uitkomt... neem even de tijd en werk je probleem uit in een brief en stuur die aangetekend op. Heeft mij heel goed geholpen! Kan het nu allemaal eindelijk loslaten...

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@BerendHGV,

Bedankt voor jouw positieve reactie! Erg fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost door Monique. Ik zal dit bericht zeker aan haar doorsturen, vind ze vast leuk om te lezen :)

Denise
Reputatie 6
Badge +7
Idd leuk om te lezen dat er ook mooie positieve reacties worden geven dat stimuleert de mensen van Telfort ook wel weer om het toch goed te doen.

Reageer