beantwoord

Mobiel nummer wordt niet meer weergegeven

• 26 juni 2020
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Mijn mobiele telefoonnummer wordt niet meer weergegeven bij degene die ik bel. Een aantal jaar geleden heb ik dit ook gehad en toen is er van afstand iets aangepast. Ik lees ook dat veel meer mensen hier last van hebben (gehad). Kan dit wederom worden opgelost?

Het is mij niet gelukt om in te loggen op Mijn Telfort Mobiel. Hij herkent mijn wachtwoord niet, en als ik een link vraag om een nieuw wachtwoord in te stellen via e-mail (gezien ik geen bereik heb) dan zie ik dat deze naar een voor mij volledig onbekend email adres wordt verzonden. Vandaar mijn vraag nu via het forum/.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 juni 2020, 16:09

Hallo @sandra2001, welkom bij ons op het forum. Zoals Tuut-Tuut al zegt zijn alle mobiele Telfort abonnementen overgezet naar KPN, dat is op 26 januari gebeurd. Sindsdien zijn ze voor ons niet meer in te zien, daardoor kan ik je hier ook niet bij helpen. Je kunt je vraag stellen bij de collega's op het KPN forum, telefonisch via 0800-0402, Facebook, Twitter of de KPN chat.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Voor vragen over je mobiel mag je naar het KPN forum

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @sandra2001, welkom bij ons op het forum. Zoals Tuut-Tuut al zegt zijn alle mobiele Telfort abonnementen overgezet naar KPN, dat is op 26 januari gebeurd. Sindsdien zijn ze voor ons niet meer in te zien, daardoor kan ik je hier ook niet bij helpen. Je kunt je vraag stellen bij de collega's op het KPN forum, telefonisch via 0800-0402, Facebook, Twitter of de KPN chat.

Reageer