Mijn Tiscali mail komt niet meer binnen

• 12 april 2013
  • 19 reacties
  • 6277 keer bekeken

Badge
Sinds vanmiddag kan ik nog wel emails verzenden maar ontvangen op mijn 2 tiscali accounts geven een foutmelding0x8004210A Time out opgetreden voor server inkomende email.
Ik ontvang in Outlook nog wel de mijn G mails en kan ook verzenden.
Ligt de mailserver plat of heeft het met tiscali te maken?

19 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Het forum staat er vol mee je bent dus niet de enige
Badge
Ja Ja maar nu nog de oplossing of wordt het wachten
Reputatie 8
Badge +16
verander je server adres eens naar pop3.telfort.nl en smtp.telfort.nl
Reputatie 8
Badge +18
Ja Ja maar nu nog de oplossing of wordt het wachten

Dat zal wel moeten, overigens de webmail is wel te benaderen
Badge
Heb ik net gedaan en het lijkt te werken bedankt
Badge
Het zou toch pas vana 15 t/m 24 april zijn??? Het aanpassen heeft iig wel geholpen
Ook ik heb als tiscali gebruikers sinds gisteren een probleem met het ontvangen van e mail via Outlook.
Via Wemail kan ik gelukkig nog wel de nieuwe beirchten lezen.
Ik heb bij Eigenschappen pop3.tiscali.nl veranderd in pop3.telfort.nl maar zonder het gewenste effect..
Badge
Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren. Ik maak gebruik van Apple mail 4.6. De serversntellingen saat goed. Ook heb ik mijn harde schijf al hersteld, maar nog steeds geen mail. Overigens lijkt het alsof het versturen van mail wel gaat, maar die mails komen niet aan bij de ontvanger. Zijn er nog andere tips?
Reputatie 8
Badge +16
@Oscar2:

Wat zijn je huidige instellingen?
Badge
Ook ik heb als tiscali gebruikers sinds gisteren een probleem met het ontvangen van e mail via Outlook.
Ik heb bij Eigenschappen pop3.tiscali.nl veranderd in pop3.telfort.nl maar zonder het gewenste effect..

Gelukkig bij mij wel toch iets anders bij jou dan.
Reputatie 3
Badge
Het zou toch pas vana 15 t/m 24 april zijn??? Het aanpassen heeft iig wel geholpen

klopt echter.......
http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/problemen-e-mail/
Kan sinds gisteren mijn e-mails niets meer ontvangen. Webmail werkt prima. Ander tiscali e-mailadres werkt ook goed, alleen mijn hoofdaccount wil niet ontvangen, wel verzenden. Er wordt ook gevraagd om mijn wachtwoord.

Vreemd toch. Iemand een oplossing?

Gr,
Reputatie 8
Badge +18
Kan sinds gisteren mijn e-mails niets meer ontvangen. Webmail werkt prima. Ander tiscali e-mailadres werkt ook goed, alleen mijn hoofdaccount wil niet ontvangen, wel verzenden. Er wordt ook gevraagd om mijn wachtwoord.

Vreemd toch. Iemand een oplossing?

Gr,

instellingen veranderen inkomend pop3.telfort.nl  uitgaand smtp.telfort.nl
Reputatie 8
Badge +18
De tiscali mail komt nu gewoon weer binnen, dus het probleem is gefixt  
Had tot hedenmorgen hetzelfde. Inmiddels wordt mijn mail weer gepresenteerd, maar ik krijg alle Spam vanaf 2002, 2003 en 2004 binnen! Nu is mijn mailbox plotseling (?) vol. Hoe verwijder ik die zooi????
Ook ik heb als tiscali gebruikers sinds gisteren een probleem met het ontvangen van e mail via Outlook.

Hoi Hans,
Ik had hetzelfde probleem. 2 adressen van Tiscali werken weer goed, maar een niet. Had Telfort een mail gestuurd en gebeld, maar niks mocht baten.  Nu blijjkt voor mij de oplossing heel simpel te zijn. Jammer dat de man aan de telefoon me dit niet kin vertellen. Ik had een wachtwoord vn 9 karakters en blijkbaar mogen dat er nu maar 8 zijn. Dit aangepast en alles werkt weer gewoon met pop3.tiscali.nl. Hoop dat dit jou ook kan helpen.
Reputatie 8
Badge +16
Hoi Hans,
Ik had hetzelfde probleem. 2 adressen van Tiscali werken weer goed, maar een niet. Had Telfort een mail gestuurd en gebeld, maar niks mocht baten. Nu blijjkt voor mij de oplossing heel simpel te zijn. Jammer dat de man aan de telefoon me dit niet kin vertellen. Ik had een wachtwoord vn 9 karakters en blijkbaar mogen dat er nu maar 8 zijn. Dit aangepast en alles werkt weer gewoon met pop3.tiscali.nl. Hoop dat dit jou ook kan helpen.

Tja, je hebt als het goed is de afgelopen 2 maanden een aantal keer het verzoek gehad om je wachtwoord te wijzigen.
Waarschijnlijk heb je hier niets mee gedaan en is dit nu de oorzaak van jouw probleem.
Hoi Hans, Ik had hetzelfde probleem. 2 adressen van Tiscali werken weer goed, maar een niet. Had Telfort een mail gestuurd en gebeld, maar niks mocht baten. Nu blijjkt voor mij de oplossing heel simpel te zijn. Jammer dat de man aan de telefoon me dit niet kin vertellen. Ik had een wachtwoord vn 9 karakters en blijkbaar mogen dat er nu maar 8 zijn. Dit aangepast en alles werkt weer gewoon met pop3.tiscali.nl. Hoop dat dit jou ook kan helpen. Tja, je hebt als het goed is de afgelopen 2 maanden een aantal keer het verzoek gehad om je wachtwoord te wijzigen. Waarschijnlijk heb je hier niets mee gedaan en is dit nu de oorzaak van jouw probleem.

Geweldig dit is het antwoord op de problemen.
Blij dat ik heb kunnen helpen. Had al mijn wachtwoorden aangepast zoals Telfort had gevraagd in de brieven. Helaas stond daarin niet vermeld dat dit niet langer mocht zijn dan 8 karakters. Een foutmelding geven was voldoende geweest om veel ellende te voorkomen.

Reageer