beantwoord

Mededeling

Reputatie 1
Heb net een reactie gegeven, waarna ik dit in beeld kreeg:
BEDANKT
We gaan er mee aan de slakken!

Denk dat hier iets gewijzigd moet worden😉
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 24 september 2018, 17:12

Hoi! Wat fijn dat je dit hier meldt 😉. Daar moet zeker wat aan gewijzigd worden. Waar kreeg je dit in beeld en met welke dienst? Ik hoor het graag en dan zorg ik ervoor dat we stoppen met slakken 😉.

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi! Wat fijn dat je dit hier meldt 😉. Daar moet zeker wat aan gewijzigd worden. Waar kreeg je dit in beeld en met welke dienst? Ik hoor het graag en dan zorg ik ervoor dat we stoppen met slakken 😉.
Reputatie 1
Ik had een privébericht ontvangen....
Reputatie 8
Vanuit het systeem, of van een mede forummerer?
Reputatie 1
Vanuit het forum, maar jullie hebben zelf een reactie gegeven
Reputatie 8
Ik ben gewoon een klant, net als jij.
Denk dat Cindy graag wil weten wie de "afzender" is. Een typefout van een persoon is 1-malig.
Maar een bericht door het "systeem" gegenereerd moet terug te vinden en te corrigeren zijn.
Reputatie 1
Cindy - Telfort schreef:

Alex van Telfort had mij een reactie gestuurd
Reputatie 1
be001853984 schreef:

Cindy - Telfort schreef:

Alex van Telfort had mij een reactie gestuurd

Het was een automatisch antwoord, niet persoonlijk geschreven
Reputatie 1
Alex van Telfort had een reactie gegeven...
Daarna kreeg ik een automatisch bedankje
Reputatie 8
Bedankt voor de aanvulling.
Ik verwacht dat @Cindy - Telfort hiermee de bron van de melding wel kan achterhalen.
Reputatie 1
Ik kreeg nu van Jasper van Telfort een berichtje of ik tevreden was met het antwoord.
Of ik een duimpje wilde geven.
Ik gaf een duimpje en wat kreeg ik als antwoord:
Bedankt voor je feedback!
We gaan ermee aan de slakken!

Haha, probleem nog niet opgelost!

Reageer