beantwoord

link toevoegen in forum website via Chrome op SmartPhone/tablet

• 15 juli 2018
  • 7 reacties
  • 978 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +17
Als ik via de desktop op het forum zoek, bijvoorbeeld via de "Menu"-knop en dan "Recent actieve topics" dan krijg ik:

met de tijd van de laatste wijziging in het topic als een URL-link waar ik op kan klikken en dan kom ik automatisch uit bij de laatste post in dat topic en dat is heel handig!
Als ik het op de mobiel doe, dan krijg ik:

echter zónder de URL van de laatste wijziging en kan ik alleen maar klikken op de topic-titel waarna ik naar de laatste pagina moet gaan en naar de laatste post moet scrollen om die te lezen...

is dat voor de mobiele versie ook zodanig te wijzigen dat er een URL bij komt? Of dat de topic URL gewijzigd wordt zodanig dat je altijd naar de laatste post gaat?

Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 15 juli 2018, 09:55

Opgelost:

door in je profiel onderstaande instelling te zetten (stond bij mij op "Nee"), krijg je in de Desktop én bij de mobiel versie een link erbij die direct naar de laatste (ongelezen) post van het topic gaat...

hoe simpel kan iets zijn?! 🆒:P
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
En daarbij dan ook de forumnaam van wie heeft gereageerd. Ik mis dat net zo erg.
Reputatie 8
Badge +17
En daarbij dan ook de forumnaam van wie heeft gereageerd. Ik mis dat net zo erg.Ja, ook een goeie suggestie!
Reputatie 8
Badge +17
Opgelost:

door in je profiel onderstaande instelling te zetten (stond bij mij op "Nee"), krijg je in de Desktop én bij de mobiel versie een link erbij die direct naar de laatste (ongelezen) post van het topic gaat...

hoe simpel kan iets zijn?! 🆒:P
Reputatie 8
Badge +10
De mobiele versie is een 'vereenvoudigde' versie van de desktopversie, dat zal bekend zijn.
Alle opties hierin proppen geeft dus hetzelfde (onleesbare) effect als het inschakelen van de desktopversie lijkt me... :?
Ik dacht dat nieuwe reacties slaat op het nieuw zoals omcirkeld. Bij mij stond dit op ja zet ik het op nee zie ik geen nieuwe bijdragen meer.
Maar als het voor jouw het gewenste effect heeft zal het meer invloed hebben.

Kan het zijn dat er bij die bewuste topics geen nieuwe reacties waren?
Reputatie 8
Badge +17
Ik dacht dat nieuwe reacties slaat op het nieuw zoals omcirkeld. Bij mij stond dit op ja zet ik het op nee zie ik geen nieuwe bijdragen meer.
Maar als het voor jouw het gewenste effect heeft zal het meer invloed hebben.

Kan het zijn dat er bij die bewuste topics geen nieuwe reacties waren?
ik heb die instelling juist op "ja" gezet, zoals ik al aangeef...

Jij doet het tegenovergestelde...
Om te zien wat het gevolg was heb ik dit op nee gezet het enige verschil is dus dat je nieuwe reacties niet ziet wat juist heel handig is.

Het kolom wat je via desktop versie of op de pc of tablet ziet met de naam en link krijg je op de mobiele versie hoe dan ook niet te zien.
Dus is deze optie een uitkomst.

Reageer