beantwoord

Korte feature request: Preview-knop

• 10 juli 2014
  • 5 reacties
  • 916 keer bekeken

Badge
Even een snelle feature request voor de forumsoftware: een preview-knop naast de plaats-knop bij het plaatsen van een nieuw bericht zou wel handig zijn. Dan kun je even kijken hoe je bericht afgebeeld zal worden (of er niet onbedoeld emoticons gerenderd worden in logfiles bijvoorbeeld). Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hugo 17 juli 2014, 11:51

@IByte,

Bedankt voor je feedback. Er een wijzigingsfunctie is waardoor je je post nog kunt editten als er toch ineens iets geks instaat. Ik heb verzoek om een previewfunctie wel aangegeven bij de forumontwikkelaar. Zij zullen daar dan rekening mee houden bij de doorontwikkeling van het forum.

@Sverige,

Dat zijn rake woorden, jammer dat je niet tevreden bent met de huidige geboden functionaliteit. Het forum wordt continue doorontwikkeld en de zaken die je noemt staan al op de wensenlijst. Het komende jaar verwachten we mooie stappen te gaan maken in de uitbreiding en optimalisatie van de functionaliteiten van het Telfort forum.

Hugo
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Bedankt voor de reactie Hugo.
Ik begrijp echter niet waarom er voor deze software gekozen is, voornamelijk omdat ik denk dat iedere forumgebruiker toch graag een klein beetje komfort heeft... maar goed, ik hoop echt van harte dat ze de software nog een beetje kunnen opkrikken... nut is het helaas een reden om niet zo vaak op het forum te komen... het is gewoon te veel gedoe om de goede berichten te kunnen vinden, en je mist daardoor gewoon meer dan de helft.
Hopelijk is de zomer gauw voorbij... dan hebben we de warmte gehad, en komen een stukje dichter bij de nieuwe software!
Reputatie 2
Badge +1
Tja... de hele forumsoftware is in mijn ogen een mislukking. je kan niet zien welke topics ongelezen zijn, je gaat niet automatisch naar het eerste ongelezen bericht binnen een topic etc etc.... erg jammer, er is gratis software die stukken beter is, ik hoop dat ze voor dit echt veel geld toe gekregen hebben om het te gebruiken.
Badge +2
@IByte,

Bedankt voor je feedback. Er een wijzigingsfunctie is waardoor je je post nog kunt editten als er toch ineens iets geks instaat. Ik heb verzoek om een previewfunctie wel aangegeven bij de forumontwikkelaar. Zij zullen daar dan rekening mee houden bij de doorontwikkeling van het forum.

@Sverige,

Dat zijn rake woorden, jammer dat je niet tevreden bent met de huidige geboden functionaliteit. Het forum wordt continue doorontwikkeld en de zaken die je noemt staan al op de wensenlijst. Het komende jaar verwachten we mooie stappen te gaan maken in de uitbreiding en optimalisatie van de functionaliteiten van het Telfort forum.

Hugo
Badge
Nou, dat is tenminste iets. Ik krijg de wijzigingsfunctie (het potloodje) niet bij al mijn berichten te zien, hoe zit dat?
Badge +2
Dat is het potloodje rechtsboven je eigen bericht. Via die knop kan je tot 1,5uur na plaatsing je bericht wijzigen.

Hugo

Reageer