Kleurcodes in teksten worden ineens niet meer juist weergegeven

• 21 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 345 keer bekeken

Reputatie 8

Zie mijn eerdere reactie die vanmiddag er nog correct uitzag zoals bedoeld met blauwe en rode getallen, om een en andere beter te kunnenverduidelijken in de uitleg. Maar nu vanavond ineens de wijze waarop de tags worden meegenomen, letterlijk in de tekst wordt weergegeven.

https://forum.telfort.nl/randapparatuur-272/gateway-wijzigen-experia-box-v10-84772#post709480

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Goedenavond @Babylonia, wat gek, ik zie wat je bedoelt. Dat is niet handig en niet overzichtelijk. Ik weet dat Insided nog werkt aan de nieuwe editor. Ik heb dit voor de zekerheid aan ze doorgegeven en laat het je weten als ik iets van ze heb gehoord!

Reputatie 8

Ter referentie zoals de tekst bedoeld was (en in eerste instantie ook vergelijkbaar werd getoond):

[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/telfort-nl/attachment/b7fbb412-21fd-470c-98f6-232ccfe34092.png[/img]

Sh*t, ook die  [img][/img]  codes/tags worden niet correct meer meegenomen.

Dan maar verwijzing naar het plaatje in het bericht zelf < HIER >

Reputatie 8
Badge +10

Hi @Babylonia, klopt, er is helaas ook een issue met het posten van plaatjes en gifjes, daar wordt aan gewerkt bij Insided. 

Over het stukje gebruik van kleur heb ik meer informatie gekregen. Dit is een bewuste keuze en heeft te maken met de vernieuwingen in de tekst editor. De oude manier met uitgeschreven codes gaat ook niet meer terug komen, ook niet voor de kleuren. Er wordt gewerkt aan een nieuwe optie voor gebruik van kleur in tekst. Het is helaas nog niet bekend wanneer dit klaar voor gebruik is. Ik kan je wel vertellen dat we er ‘bovenop’ zitten bij Insided. Als ik meer weet, laat ik het je weten.

Reputatie 8
Badge +10

Hi@Babylonia, ik ben dit onderwerp niet vergeten :slight_smile: We hebben er nog steeds contact over met Insided en volgen updates hierover. Insided is op dit moment bezig met verbeteren en optimaliseren van de nieuwe tekst editor. Hier focussen zij zich op en voegen daarom voorlopig geen ‘nieuwe’ functionaliteiten toe, zoals gebruik van kleur. Wij hebben hier vervolgens weer op gereageerd omdat gebruik van kleur geen nieuwe optie is. Het was immers tot kort geleden mogelijk.

Ik weet daarom niet zeker of gebruik van kleur op korte termijn weer mogelijk gaat worden, helaas. Mocht dit veranderen of als ik hier nieuws over voorbij zie komen, dan laat ik het in dit topic weten!

Reputatie 8

Jammer dat er geen overzicht is wanneer het weer beschikbaar is (of überhaupt nog komt).
We wachten af.

Reputatie 8
Badge +10

@Babylonia We hadden elkaar ook via een privébericht gesproken en ik zal het hier nog even samenvatten. Het gebruik van kleur (de color picker) gaat op een andere manier ingericht worden en komt wel terug, maar niet op korte termijn. Mocht dit veranderen of als we er iets nieuws over horen, dan zullen we dat hier laten weten.

Reageer