beantwoord

Klein gebruiks ongemak.

Galdor68
Als ik op mijn Avatar klik en kies voor Reacties zie ik normaal de meest recente ik heb het even aan gekeken en ik kom bijna twee weken lang elke keer in berichten van 1 jaar geleden uit. Wat het gebruiksgemak niet echt ten goede komt.
icon

Beste antwoord door Galdor68 14 juli 2018, 09:04

Ik zie dat mijn probleempje is opgelost, ik krijg weer meteen de meest recente reacties te zien.

Bekijk reactie

26 Reacties

GJC
Reputatie 8
Badge +10
Workaround: met de middelste muisknop klikken op je profielafbeelding. Er opent dan een nieuwe tab met je reacties in de juiste volgorde.
Galdor68
Dat werkt niet op een Tablet;)
Mag ik daaruit opmaken dat ik niet de enige ben @GJC
GJC
Reputatie 8
Badge +10
Klopt, een van de anderen had er ook last van en toen ik het controleerde had ik hetzelfde. Het was me niet eerder opgevallen doordat ik het nooit op die wijze doe.
Ik kijk sowieso zelden alleen mij eigen reacties door. Meestal kijk ik naar recent actief: https://forum.telfort.nl/search/activity/recent.
Misschien kun je op je homescreen (ofzo) een linkje maken dat overeenkomt met klikken op je afbeelding. Zou voor jou zijn: https://forum.telfort.nl/members/galdor68-85018
mandy
Reputatie 5
Badge +5
Dank je wel voor de vraag Galdor68 en bedankt voor de tip GJC.

Ik heb dit ook ondervonden en vind het knap hinderlijk.

Maar nu vraag ik mijzelf af of die settings niet gewoon zo ingesteld kunnen worden, jongste eerst...
GJC
Reputatie 8
Badge +10
Dat lijkt me iets voor de settings ja. Niet echt een programmeerkwestie. Ik begrijp ook uit jullie vraag/reactie dat het eerst wél andersom was, dus even een vinkje aan- of uitzetten.

De bal ligt dus bij het forumbeheer.
mandy
Reputatie 5
Badge +5
Ja, de bal ligt inderdaad nu bij forumbeheer.
Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo allen, bedankt voor het aankaarten. We gaan dit even onderzoeken en komen er zo spoedig mogelijk op terug.
Galdor68
Ter aanvulling de Menu knop en het uitval scherm in het eerste screenshot werken zowel in de samsung browser als in chrome alleen als ik een topic open niet in het Forum overzicht dit werkte voorheen wel.

Update dit laatste lijkt zich te beperken tot mijn Samsung tablet op mijn telefoon een Huawei werkt behalve de recente reacties alles naar behoren.
Galdor68
Nog even een reminder en iets uitgebreider screenshot. De tip van @GJC werkt goed via de recente topic maar ik zou het toch ook fijn vinden als ik via de methode van het screenshot toch weer de meest recente topics zie waar ik zelf op heb gereageerd.
Bart - Telfort
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Galdor68, ik heb het ook even getest. En inderdaad als ik naar de reacties ga, dan zie ik de oudste reacties in plaats van de nieuwste. Je kan nu eerst twee keer op laatst actief klikken om de meest recente reacties bovenaan te krijgen. Ik heb dit in ieder geval intern doorgegeven. Hopelijk wordt het snel aangepast.
Galdor68
Bart dit was het spreekwoordelijke ei van Columbus inderdaad twee keer op laatst actief werkt prima een goed alternatief, ik ben nu wel gewend aan de methode die GJC aandroeg.
Bart - Telfort
Reputatie 3
Badge +3
Dat kan ik begrijpen inderdaad. Ik heb in ieder geval een terugkoppeling mogen ontvangen. Er wordt aan het probleem gewerkt. Wanneer het exact verholpen is durf ik nog niet te zeggen jammer genoeg.
Babylonia
Reputatie 8
Bart - Telfort schreef:

Je kan nu eerst twee keer op laatst actief klikken om de meest recente reacties bovenaan te krijgen.

Dat werkt alleen voor "algemene" reacties van verschillende gebruikers.
Niet als ik ik mijn eigen reacties oproep en ruim 6000 reacties in een lijst heb staan.
Dus voor mij "niet een ei van Columbus",

Ander ongemak wat ook nog steeds niet is gecorrigeerd, en ik dat iets van 2-3 maanden terug heb aangekaart, is dat "GIF-plaatjes" niet als te uploaden afbeeldingen worden geaccepteerd. Moet ik daar eerst PNG-plaatjes van maken. Zou naar zeggen van Telfort "indertijd" na pakweg 14 dagen weer gecorrigeerd zijn.
Galdor68
Dat klopt vandaag was het resultaat niet hetzelfde als gisteren. Dus dat zal puur toeval zijn geweest.
Bart - Telfort
Reputatie 3
Badge +3
Ik begrijp dat het met de vele reacties niet goed werkt. Er wordt aan gewerkt en hopelijk is het snel opgelost.

Wat betreft de Gifjes, ik ga nog even weer navraag doen. Zodra ik meer duidelijkheid heb, dan hoor je dat.
Bart - Telfort
Reputatie 3
Badge +3
@Babylonia Met betrekking tot de Gifjes, dit zou inderdaad binnen twee weken opgelost zijn. Zoals gemerkt was dit toch niet het geval. Dit in verband met veiligheidsredenen. Zoals het nu lijkt kun je ze ergens in augustus weer gebruikt gaan worden.
Babylonia
Reputatie 8
Wel een erg lange route om het probleem op te lossen.
Maar goed, ik maak wel png files. (Die zijn vaak zelfs iets kleiner dan gif).
Galdor68
@Babylonia je hebt het nu over gewone gif bestanden niet de nu veel gebruikte animated gif's.
Babylonia
Reputatie 8
Ik heb het over gewone GIF's. Converteer ik het erna naar PNG zijn ze meestal wat kleiner.
Bart - Telfort
Reputatie 3
Badge +3
Ik begrijp dat het wat lang duurt, ik durf zo niet te zeggen wat er allemaal nog getest moet worden en dergelijke. Ergens in Augustus zou het in ieder geval weer moeten werken.
Galdor68
Ik zie dat mijn probleempje is opgelost, ik krijg weer meteen de meest recente reacties te zien.
Babylonia
Reputatie 8
Gisteren (vannacht) ook al tot dezelfde conclusie gekomen. ;)
mandy
Reputatie 5
Badge +5
Ja, hier is het ook opgelost!
Bart - Telfort
Reputatie 3
Badge +3
Bij mij ook inderdaad. Dan kunnen we deze afvinken. Bedankt voor het melden. :)
Galdor68
Nu nog het vreemde inloggen als zakelijk gebruiker op Mijn Telfort wat nog steeds heel wisselend gebeurt. Maar dat staat los van het Forum.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)