klantenservice telfort zeer slecht

• 15 december 2012
  • 14 reacties
  • 5715 keer bekeken

heb hier sinds 6 november alles in 1 pakket van telfort
helaas heeft de vaste telefoon lijn nog geen minuut gewerkt dus moest constant mobiel bellen! ook programma gemist werkt de helft van de tijd niet en film gehuurd zonder geluid

nu heb ik geprobeerd contact op te nemen met telfort na een half uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand te pakken
een kwartier later nog geen duidelijk antwoord op mijn vraag inmiddels al 45min met mobiel aan het bellen
ik heb toen gevraagd als men mij terug kon bellen en dat was geen probleem maar helaas tot vandaag niks gehoord
later via de mail maar contact gezocht met telfort maar ook daarop tot vandaag nog geen reactie
maar factuur kunnen ze wel sturen met volledige kosten terwijl ik alleen gebruik kan maken van internet en tv

14 reacties

beste willem, je zult het niet geloven maar wij hebben exact hetzelfde probleem! sinds 4 december aansluiting van telfort maar nog steeds geen telefoon! ook al gebeld met klantenservice, OOK een half uur in de wacht en geen concreet antwoord, behalve dat ik gisteren teruggebeld zou worden, maar ik denk dat ze mijn nummer kwijt zijn.....
ik ga maandag zelf maar weer bellen en ik zal eens kijken of kassa of radar hier iets mee kan want we kunnen wel heel onnozel blijven betalen voor iets wat we niet hebben maar is niet erg logisch toch?!
graag lees ik van je of jullie een oplossing hebben!
Groetjes Karin
Reputatie 1
Willem 1975

Ik heb Telfort ook gehad maar heb ze in gebreke gesteld na ook onkosten gemaakt te hebben bij mij deed de TV vervelend viel wel 40/50 keer per avond ongeveer 1 min weg en kon geen e-mail adres aanmaken en ook geen mijn telfort
lag aan het wachtwoord en iedere keer kreeg in een [ander wachtwoord] was hetzelfde en was het zo verschrikkelijk zat.
Daarop heb ik een aangetekende brief gestuurd en heb via de klantenservice hun terug laten bellen.
Ik ben er vanaf en heb niks betaald het werkt niet en dan hoef ik niet te betalen laat je niet bang maken met incassobureau want ze trekken aan het kortste eind.
Wel geef je aan dat je een rechtzaak begint en dat je het geld direct storneert ze weten dat ze een produkt verkopen wat niet werkt en dan kun je gewoon vanaf
Badge +2
Normaal gesproken werkt het product uitstekend.
Maak er al bijna 2 jaar onafgebroken zonder storing plezier van!
Werkt als een tierelier.
Badge
@willem1975

Welkom op het forum! Vervelend dat je geen gebruik van Vast Bellen kunt maken. Ik heb het nagekeken en ik zie dat de order om het telefoonnummer over te nemen is vastgelopen. Ik heb een activiteit aangemaakt om de order opnieuw door te laten lopen. Er worden nog geen kosten voor Vast Bellen in rekening gebracht. Ik zal je op de hoogte houden van de voortgang in dit topic. Mijn excuses voor het ongemak.

@patkado

Ik heb voor de problemen met de levering van Vast Bellen een activiteit aangemaakt. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zal je op de hoogte houden van de voortgang in dit topic.

Jelmer
Reputatie 1
[quote]Normaal gesproken werkt het product uitstekend.
Maak er al bijna 2 jaar onafgebroken zonder storing plezier van!
Werkt als een tierelier.

Goedemiddag,
 Als U al 2 jaar gebruik maakt van Telfort interactieve TV/ internet en vast bellen bent U waarschijnlijk niet helemmal op de hoogte want interactieve TV is bij Telfort nog geen 2 jaar actief
ik heb een vraag ik heb internet van telfort kan ik mijn abonoment wijzigen om te kiezen voor internet +  vaste telefonie
Reputatie 8
Badge +17
Ja, dat kan, als je inlogt in "Mijn Telfort" dan kan je kiezen voor "Bellen Standaard" (€2,50/maand) of "Bellen Onbeperkt" (€17,50/maand)
Reputatie 1
Kees-Jan.

Ik zat ongeveer 1100 meter van de plek en mijn TV deed heel vervelend en internet kon ook een paar dingen niet het schijnt te zijn dat maximaal 1000 meter een goede verbinding geeft zit je verder weg kun je dus problemen krijgen bij 3 in 1 basis
sinds 28 november aan het wachten op vaste aansluiting....2 keer gebeld met mobiel, 2 keer gemaild...moeten nog steeds teruggebeld worden!!!
Misschien maar weer terug naar KPN?
Wat doen jullie eraan?? Geen zin  om te blijven wachten totdat we eens een keer teruggebeld worden!!
Reputatie 8
Badge +16
@fam.vandooren:

Wellicht is het handiger om een eigen topic te openen en daar iets meer informatie te posten. Dat houdt het forum overzichtelijk.
@Franzki: waarom een nieuw topic? het komt erop neer dat we mailen en bellen naar klantenservice, maar niet gehoord worden of goed geholpen worden....Wilde een rekening indienen vanwege het mobiele telefoongebruik....Maar het ergste vind ik gewoon dat een klacht niet goed wordt behandeld door Telfort en wij ons als nieuwe klant hierdoor niet echt welkom voelen!!
Badge
@fam.vandooren

Zoals Franzki al schreef is het beter een nieuw topic te openen met daarin een omschrijving van het probleem. ik help je dan zo snel mogelijk verder in je eigen topic.

Jelmer
@willem1975

Welkom op het forum! Vervelend dat je geen gebruik van Vast Bellen kunt maken. Ik heb het nagekeken en ik zie dat de order om het telefoonnummer over te nemen is vastgelopen. Ik heb een activiteit aangemaakt om de order opnieuw door te laten lopen. Er worden nog geen kosten voor Vast Bellen in rekening gebracht. Ik zal je op de hoogte houden van de voortgang in dit topic. Mijn excuses voor het ongemak.

@patkado

Ik heb voor de problemen met de levering van Vast Bellen een activiteit aangemaakt. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zal je op de hoogte houden van de voortgang in dit topic.

Jelmer

heb ik daarvoor 3 kwartier mobiel met de klantensevice gebeld en mail gestuurd?
dit antwoord hadden ze ook direct kunnen geven
ik zit er hard aan te denken om de hele bende op te zeggen
Wij hebben sinds 26-12 een alles-in-1 pakket van Telfort en hebben al wel 11 dagen kunnen bellen, internetten en TV kijken, en sinds 27-12 14.45 uur kunnen we helemaal niets meer en t enige dat Telfort beloofd heeft is dat ik op 2 Januari teruggebeld ga worden.......................KANSLOOS

Reageer