Klantenservice niet te mailen?

• 25 februari 2013
  • 3 reacties
  • 2859 keer bekeken

Vanochtend ontvang ik na een week antwoord op mijn email naar telfort/kpn:

----------------------------------

"Goedemorgen,

Ik begrijp dat u uw abonnement reeds heeft opgezegd. Hoewel erg spijtig natuurlijk, is dit wel te begrijpen.
Er zijn problemen in ons core netwerk welke lastig te traceren en op te lossen zijn.

Gisteren zou er een wijziging plaatsgevonden moeten hebben welke de snelheid en bruikbaarheid flink zou moeten verbeteren, ik ben benieuwd of dit voor u ook van invloed is.

Met vriendelijke groet,

Telfort klantenservice internet"

-------------------------------------------

Dus ik druk op reply en beantwoord de vraag of de verbetering bij mij van invloed was:

--------------------------------------------

Geachte heer, mevrouw ?,

Ik heb inderdaad opgezegd, dit neemt niet weg dat ik graag tot aan het einde van het abonnement een fatsoenlijke internetverbinding wil, aangezien ik daar ook voor betaal.

Gisteren was echt dramatisch. Vanaf het middaguur tot circa 23.30 uur had ik downloadsnelheden tussen de 22kb en de 1mbit. Nu deze ochtend heb ik weer de vertrouwede 20mbit, maar zoals de afgelopen weken bewezen hebben, zal die snelheid na 20.00 uur vanavond weer helemaal weg zijn.

Met vriendelijke groet,
Fred Meijer

--------------------------------------------

En wat krijg ik terug?......

---------------------------------------------

Beste klant,

Dit e-mailadres is niet in gebruik en berichten worden automatisch verwijderd.
Berichten die verstuurd worden naar dit e-mailadres worden dus niet beantwoord.

U kunt uw vraag stellen via het contactformulier op onze online klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Telfort Klantenteam Service

------------------------------------------------

Over klantvriendelijkheid gesproken. pfffffffffff

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Enig idee wat een gemiddelde organisatie aan SPAM mail binnen krijgt op het info@ adres of Service@ adres...?
Staat overigens duidelijk in de mail dat reageren niet mogelijk is en dat je het webformulier moet gebruiken.
Dit is bij Telfort bewust zo gekozen zodat alle correspondentie direct onder je klantgegevens komt te hangen en daardoor voor iedereen in de organisatie inzichtelijk is welke correspondentie met je gevoerd is. Ken bedrijven waar dat slechter geregeld is.....🆒
Tuut-Tuut,

Er staat helemaal niet in de mail die ik ontvangen heb, dat reageren niet mogelijk is. Men stelt notabene een vraag aan mij...... Pas nadat ik geantwoord heb ontvang ik de mail dat ik niet kan reageren.

het mailadres is trouwens [email]C.TelfortInternetKlantenservice@telfort.com[/email] en is dus wat mij betreft niet een standaard info of service adres.

Groeten,
Fred
Reputatie 8
Badge +16
Denk dat  de mail als e-mail adres [email]noreply@telfort.nl[/email] is....Lijkt me duidelijk genoeg.......

Reageer