Klantenservice

• 3 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 886 keer bekeken

Badge +1
Jurgen

Je bericht gelezen. jammer dat je zo reageerd omdat dit volkomen misplaatst is. Ik heb je aangegeven in een antwoord wat de status was en Stephen heeft dit ook opgepakt door verdere aansturing.
vandaag KPN monteur langs geweest welke de problemen heeft verholpen. Dit bedoel ik nu met het langs elkaar werken en geen log
achterlaten. Efin problemen opgelost en laten we het op een misverstand houden.

4 reacties

Badge +13
Hi Toon, ik neem aan dat je doelt op dit bericht? Ik had over het hoofd gezien dat Stephen je in een ander topic verder hielp, waarvoor mijn excuses! In dit geval waren de logs er wel, maar heb ik het overzicht niet gehouden :)

Ik hoop dat de ervaringen van de klantenservice en het forum in de toekomst wat beter zullen zijn en ik ben blij dat de problemen inmiddels zijn opgelost.
Reputatie 8
Badge +19
@toon54

En een reden temeer om je probleem cq. hulpvraag, en je reacties hierop, in 1 topic centraal te houden en dit niet over meerdere topics te spreiden... 😉
Badge +1
Beste Enterprise
Fijn dat je meeleest met de berichtten op het forum. Helaas moet ik dan ook nu constateren dat ook jij de plank volledig
Misslaat. Er waren twee issues welke tegelijk speelde. Een technische en een service gerichtte.
Misschien is het verstandig je even te verdiepen of anders je er niet mee bemoeien ondanks je goede bedoelinge.
Reputatie 8
Badge +19
Beste Enterprise
Fijn dat je meeleest met de berichtten op het forum. Helaas moet ik dan ook nu constateren dat ook jij de plank volledig
Misslaat. Er waren twee issues welke tegelijk speelde. Een technische en een service gerichtte.
Misschien is het verstandig je even te verdiepen of anders je er niet mee bemoeien ondanks je goede bedoelinge.

Je hebt gelijk, mijn excuses.
Ik werd op het verkeerde been gezet door de reactie van Jurgen waaruit ik ten onrechte opmaak dat je twee topics over hetzelfde onderwerp had geplaatst, wat dus niet zo is.
Ik had dit moeten checken... 😳

Reageer