beantwoord

Klant bezig houden. Telfort geeft geen antwoord of geen antwoordt meer.

• 2 januari 2017
  • 3 reacties
  • 1447 keer bekeken

Badge
  • Starter
  • 22 reacties
Hallo,
Ik heb 4 oktober 2016 een brief geschreven naar Telfort.
Geen ontvangst bevestiging en nog steeds geen ANTWOORD.
9 november heb ik een topic geopend "Brieven schrijven en geen antwoord krijgen"
Ik kreeg adviezen en werd o.a. geholpen door Michael - Telfort Operator.
Een maand geleden gaf Michael aan wat kan ik nog voor je betekenen.
Ik heb hem uitgebreid aangegeven wat ik verwachtte.
Vanaf dat moment... Geen antwoord...... geen actie.
Vervolgens nogmaals naar Michael gereageerd.
Wederom ....geen antwoord..... geen actie.
Ik krijg het gevoel dat, Telfort een lastige???/aanhoudende klant bezig houd.
En hem na verloop van tijd gewoon negeert.
Is dit normaal of zijn mijn "geen reactie" noodlottige incidenten.
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 2 januari 2017, 17:03

Hi HdG,

Sorry dat we je update in je vorige topic over het hoofd hebben gezien. Dat gebeurt zo nu en dan, aangezien we met drie man wekelijks meer dan 100 klanten proberen te helpen.

Morgen is Michael weer op kantoor.

Het lijkt er wel op dat we het beste wat we voor je kunnen doen, al hebben gedaan. We geven via de postcodecheck een maximale snelheid aan. Jouw huidige snelheid valt nog binnen de snelheid van Standaard internet. Je hebt geen recht op een tegemoetkoming voor een internetsnelheid die lager ligt dan verwacht.

Ik weet niet wat Michael verder heeft aangeboden. Dat zal ik met hem bespreken. We houden je per privébericht op de hoogte.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Is vrij normaal blijkbaar bij Telfort ja. Ze negeren de topics waar ze niks mee kunnen omdat ze het zelf ook niet weten. Enige oplossing is lekker overstappen.
Badge +13
Hi HdG,

Sorry dat we je update in je vorige topic over het hoofd hebben gezien. Dat gebeurt zo nu en dan, aangezien we met drie man wekelijks meer dan 100 klanten proberen te helpen.

Het lijkt er wel op dat we het beste wat we voor je kunnen doen, al hebben gedaan. We geven via de postcodecheck een maximale snelheid aan. Jouw huidige snelheid valt nog binnen de snelheid van Standaard internet. Je hebt geen recht op een tegemoetkoming voor een internetsnelheid die lager ligt dan verwacht.

Ik weet niet wat Michael verder heeft aangeboden. Dat zal ik met hem bespreken. We houden je per privébericht op de hoogte.
Badge
Hi HdG,

Bedankt voor de reactie.
Ik ben benieuwd.