klachtenformulier onmogelijk om te versturen

MLSVDT
  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Kan met geen mogelijkheid een klachtenformulier invullen. Krijg telkens een foutmelding dat mijn inloggegevens onjuist zijn. Dit is een langdurig probleem.
Wanneer wordt dit eens wordt opgelost!!!!

18 reacties

jimny
Reputatie 5
Badge +2
Een klacht kun je ook kwijt hier op het forum

En bedoel je dit klachtenformulier

https://www.telfort.nl/algemeen/contact/klacht-indienen.htm
Telfort webcare
Reputatie 2
Badge +1
Aan alle bezoekers van dit topic:

Wil je een klacht of verbeterpunt indienen? Of gewoon een vraag stellen? Plaats 'm dan op het forum - een plek waar klanten elkaar helpen en lezers voordeel kunnen halen uit het antwoord op jouw vraag. Houd rekening met een doorlooptijd van enkele werkdagen. Lees meer

Wil je zo snel mogelijk 1 op 1 met Telfort? Stuur een privébericht op onze Twitter- of Facebookpagina of bel naar onze klantenservice via 0900 9596. Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten. Lees meer

Let op: We hebben geen e-mailadres en binnenkort wordt het e-mailformulier een opzegformulier. Stuur je een moderator ongevraagd een privébericht op het forum, dan ontvang je de vraag om een topic te plaatsen. Gebruik voor digitaal contact dus het forum, Twitter, Facebook of pak de telefoon op.
mandy
Badge
Beste @Telfort webcare,

Niet iedereen wenst gebruikt te maken van het Forum, Twitter of Facebook.
Het Forum is openbaar en iemand kan problemen hebben met de privacy.
Ik denk dat de optie er dan moet komen om ook hier een ongevraagd PB te versturen.
Twitter en Facebook gebruik ik zeker niet, die optie zal ik dus persoonlijk niet gebruiken.

Telefonisch contact met de klantenservice verloopt meestal niet vlekkeloos.
Er worden soms geen tickets of notities gemaakt.
Ervaringen zoals, er wordt niet doorgeschakeld, indien nodig, naar back office.
Plus dat men geen schriftelijk bewijs hebt van bv. een vraag, verbeterpunt of klacht.

Handiger zal zijn dat de huidige formulieren goed werkend te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Jurgen - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hi Mandy, dank voor je reactie!

We doen ons uiterste best om al onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn op Twitter, Facebook, op het forum en aan de telefoon. Op elke plek waar je ons kunt 'spreken' krijg je de mogelijkheid om feedback achter te laten, zodat we onszelf nog verder kunnen verbeteren.

Je stelt voor om meldingen te blijven afhandelen via het e-mailformulier of dat het forum team ongevraagde privéberichten beantwoordt.
Omdat we zien dat meldingen via het e-mailformulier vaak een lange doorlooptijd hebben en ontevredenheid opleveren (ook wanneer er geen foutmeldingen zijn), gaan we hier binnenkort mee stoppen. Het forum team is niet groot genoeg om ongevraagde privéberichten te beantwoorden. We zijn er écht voor het publieke forum en zorgen er samen voor dat het forum ook voor lezende klanten een fijne en informatieve plek is. Antwoorden op privéberichten dragen daar niet aan bij.

Wel willen we eind dit jaar een nieuw digitaal contactkanaal aanbieden waarvoor je niet hoeft in te loggen op Facebook of Twitter. Over dat kanaal lees je op het forum meer zodra er meer bekend is :)
GJC
Reputatie 1
Sorry, maar ik lift even mee.

Jurgen - Telfort schreef:

...... zodat we onszelf nog verder kunnen verbeteren........

...... het e-mailformulier vaak een lange doorlooptijd hebben........

......een nieuw digitaal contactkanaal aanbieden......

Ik ben benieuwd wat dat nieuwe kanaal dan moet worden en hoe goed dat gaat functioneren.

Ook ik gebruik geen Facebook of Twitter en wil dat ook beslist niet.

Gelukkig heb ik nog niet vaak telefonisch hulp moeten vragen, maar elke keer wordt er door het callcenter overduidelijk een lijstje afgewerkt van handelingen die je als klant moet verrichten ook al heb je aangegeven wat je allemaal al gedaan hebt en heb je duidelijk gemaakt dat je weet waarover je praat. Modem weer resetten, kabels vervangen... Verzin maar wat. Het lijkt wel of de betreffende medewerker compleet van slag raakt als niet bovenaan het lijstje begonnen wordt omdat die stappen al doorlopen zijn. Ik ervaar dat als onprettig.

Hier op het forum, waar ik vrijwel dagelijks meermaals meelees, valt me op dat de doorlooptijden ook flink zijn. Deels uiteraard ´door de klant´, maar naar mijn mening voor een belangrijk deel door laat ik het onderbezetting noemen. Een 24/7 bezetting door het webcare-team zou schitterend zijn, maar ik besef dat dat niet kan. Toch heb ik de indruk dat er 'batch-gewijs' naar het forum wordt gekeken en niet doorlopend tijdens de 'openingstijden'. Als er even tijd is worden er wat zaken opgelost en wat net binnen is kan wel even blijven liggen.

Dat is althans hoe het op mij overkomt.

Let wel: ik zeg niets ten nadele over de inzet door het team.

[edit typo]
mandy
Badge
Hallo @Jurgen - Telfort

Hartelijk bedankt voor je reactie.

Ik sluit mij bij GJC aan betreft de doorlooptijd van het Forum maar ook zijn verdere commentaar op de telefonische klantenservice.

Uiteraard weet ik ook dat je geen ijzer met handen kunt breken.
Ik weet dat jij en de andere moderators hun uiterste best doen om te helpen.

Wat het nieuwe digitaal contactkanaal betreft, hoop ik echter wel, dat het wel op privacy gestoeld is.
Niet dat iedereen echt alles kan lezen, inclusief naam en toenaam.
Dus dat het dus geen tweede, openbaar Forum wordt.
Maar als je niet behoeft in te loggen, vrees ik toch het ergste.

Het is ook niet voor niets dat ik geen Twitter of Facebook heb.

Ik schrijf nu wel op dit Forum maar heb daar veel moeite mee gehad.
Hier ben ik destijds meer uit noodzaak aan begonnen omdat ik zowel in de shop of klantenservice,
niet adequaat geholpen werd.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Jurgen - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
GJC schreef:

Toch heb ik de indruk dat er 'batch-gewijs' naar het forum wordt gekeken en niet doorlopend tijdens de 'openingstijden'. Als er even tijd is worden er wat zaken opgelost en wat net binnen is kan wel even blijven liggen.

Dank voor je reactie, GJC.
Er wordt fulltime gewerkt op het forum, maar ons werk is niet altijd zichtbaar aan de voorkant. Uitzoekwerk, oploswerk, overleggen met collega's en privéberichten beantwoorden kost wel tijd maar kun je niet direct zien. Daarnaast werken we inderdaad vanaf de oudste reacties naar de nieuwere. Wel zo eerlijk :)
Dank voor het hart onder de riem!

mandy schreef:

Hallo @Jurgen - Telfort
Uiteraard weet ik ook dat je geen ijzer met handen kunt breken.
Ik weet dat jij en de andere moderators hun uiterste best doen om te helpen.

Wat het nieuwe digitaal contactkanaal betreft, hoop ik echter wel, dat het wel op privacy gestoeld is.
Niet dat iedereen echt alles kan lezen, inclusief naam en toenaam.
Dus dat het dus geen tweede, openbaar Forum wordt.
Maar als je niet behoeft in te loggen, vrees ik toch het ergste.

Over het nieuwe kanaal kan ik nog niet veel zeggen. Ik hoop in elk geval dat je hier op het forum je bijdrage zal blijven leveren, want het is fijn als een grote groep klanten hier gezamenlijk meedenkt over hoe Telfort zichzelf kan verbeteren.
mandy
Badge
Hallo Jurgen,

Misschien blijf ik wel een bijdrage leveren.
Al zijn anderen daar veel beter in.

Ik benoem dan eerder de moderators die proberen te helpen.
Maar ik vind dat bv. Enterprise, Kees-Jan, Galdor68, Friesian, Babylonia, Jimny,
wel een keer extra in het zonnetje gezet door Telfort kunnen worden!
Zij doen dit belangeloos en sommigen hebben zeer veel geduld met mij!
Daarvoor mijn dank.

Dat wilde ik ook eens benoemd hebben.

Met vriendelijke groet,

Mandy
jimny
Reputatie 5
Badge +2
Graag gedaan Mandy
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
Thanks, Mandy!
Friesian
Reputatie 3
Anyplace anywhere anytime......Mandy !
(Met dank aan Nena en Kim Wilde)
Een voor allen, allen voor een....
mandy
Badge
Nee Jimny, Kees-Jan en Friesian (Een heel mooi nummer, dank je wel!), jullie bedankt!
Jullie zijn ook voor mij belangrijk, ik als digibeet.

Koffiemok was ik eerder nog vergeten, ook een 'oud' gediende hier.

En ik blijf erbij dat jullie door Telfort extra in het zonnetje gezet moeten worden.
Dit omdat jullie je belangeloos heel veel oplossen, meedenken ect. ook buiten 'kantooruren'.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Koffiemok
Reputatie 5
Badge +2
Dank U voor het compliment! :D
mandy
Badge
Graag gedaan!:D
Friesian
Reputatie 3
Weet iemand wat 'kantooruren' zijn? ;):)

Volgens mij mag de keiiigoeje Tuut-Tuut ook in het lijstje van toppers. :)
mandy
Badge
Ha, kantooruren....de tijden dat de moderators afwezig zijn?

Yep, natuurlijk mag Tuut-Tuut ook op het lijstje en misschien ben ik nog wel iemand vergeten.:D
Jurgen - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
mandy schreef:

Hallo Jurgen,

Misschien blijf ik wel een bijdrage leveren.
Al zijn anderen daar veel beter in.

Ik benoem dan eerder de moderators die proberen te helpen.
Maar ik vind dat bv. Enterprise, Kees-Jan, Galdor68, Friesian, Babylonia, Jimny,
wel een keer extra in het zonnetje gezet door Telfort kunnen worden!
Zij doen dit belangeloos en sommigen hebben zeer veel geduld met mij!
Daarvoor mijn dank.

Dat wilde ik ook eens benoemd hebben.

Met vriendelijke groet,

Mandy

Geen zorgen: de meest actieve forumleden die de meeste klanten helpen, zetten we vaak persoonlijk in het zonnetje!

Leuk dat je deze waardering uitspreekt :)
mandy
Badge
Hallo @Jurgen - Telfort

Graag gedaan, je bedoelt waarschijnlijk op het Forum zelf, maar ik dacht eerder aan een bloemetje of cadeaubon o.i.d.
Jij weet immers wie het zijn...

Maar ook respect voor jullie eigen team hoor.:D

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)