Kan niet rechtstreeks inloggen op het forum

• 9 maart 2017
  • 5 reacties
  • 2009 keer bekeken

Reputatie 1
Als ik per e-mail een mededeling ontvang dat er een reaktie is op een door mijn gestelde vraag moet ik eerst inloggen op MijnTelfort en pas daarna inloggen op het forum.

Als ik probeer rechtstreeks in te loggen op het forum dan krijg ik een animatie te zien die heen-en weer loopt maar nooit voltooid wordt.

Ik weet zeker dat ik het juiste wachtwoord heb ingevuld dus het gaat niet om een vergissing.

Maar, waarom is deze wijze van toegang tot het forum altijd nodig?

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo TelV, het forum staat los van Mijn Telfort. Je hoeft niet per se een Mijn Telfort account te hebben. Heb je het ook geprobeerd via een andere browser?
Reputatie 8
Badge +19
Het lijkt inderdaad te kloppen wat TelV schrijft, ik ervaar hetzelfde euvel.
Ik log trouwens niet in via Mijn Telfort maar gewoon op het forum.
Als je een notificatiemail krijgt en je klikt op de link naar deze mail dan lukt het inloggen niet.
Ik ga dan eerst naar het forum om in te loggen om daarna alsnog de link in de mail te gebruiken om naar het bewuste topic te gaan.

Daarnaast krijg ik trouwens al de hele dag geen notiticatiemails meer...
Reputatie 8
Badge +2
Da's gek! Ik gooi hier intern een lijntje voor uit. Zodra ik meer weet, trek ik aan de spreekwoordelijke bel.
Reputatie 8
Badge +19
Da's gek! Ik gooi hier intern een lijntje voor uit. Zodra ik meer weet, trek ik aan de spreekwoordelijke bel.

Thanks..!
En kijk dan gelijk even waarom ik sinds twee dagen geen notificatiemails meer krijg op mijn reacties... ;)
Ik heb deze functie al een keer uit- en weer aangezet in mijn profiel maar helaas geen mails...
Reputatie 8
Badge +2
En kijk dan gelijk even waaromm ik sinds twee dagen geen notificatiemails meer krijg op mijn reacties... ;)
Ik heb deze functie al een keer uit- en weer aangezet in mijn profiel maar helaas geen mails...

Doe ik! :8

Reageer