beantwoord

Kan niet goed inloggen op het forum

ezech
Reputatie 1
Badge
  • Starter
  • 14 reacties
Heb ik ook dat ik telkens niet kan inloggen terwijl ik 100% zeker weet dat het niet aan de inloggegevens ligt!!😒
Ik heb ook heel irritant en onnozel (maar kon eerder niet anders) aparte inloggegevens voor 1: mobiel abo, 2: internet thuis en 3: het forum. Om het overzichtelijk te houden.
Kan niet alles worden gereset en dat ik 1 inlog overhou die het dan ook gewoon doet?
icon

Beste antwoord door ezech 19 april 2017, 18:59

Ai, dit is echt te triest: ik had gewoon de hele tijd mijn gebruikersnaam niet goed (jammer dat de melding dat niet aangeeft. Er stond gebruikersnaam of wachtwoord niet goed en ik ging van dat laatste uit, wat bij nader inzien niet heel handig was :8 ).
Maar fijn dat Michael even contact opnam en we uiteindelijk tot deze conclusie kwam, dus bedankt Telfort (Michael)!

Bekijk reactie
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 Reacties

Michael
Reputatie 5
Badge +2
@ezech,

Sorry voor de late reactie. Kun je aangeven welke melding je precies krijgt bij het inloggen? Kun je hier een screenshot van plaatsen? Ook ben ik benieuwd of het wijzigen van het wachtwoord wel goed gaat. Zo niet, wat gebeurt er dan precies?
ezech
Reputatie 1
Badge
Ik begin inmiddels aardig te koken, word hier woest van want als ik wil reageren, krijg ik dus dat hele zelfde gezeik weer.
1) ik heb 3 verschillende wachtwoorden voor Telfort (wat ik op zich al belachelijk vind en blijkbaar niet werkt);
2) wil ik inloggen op Telfort forum en ik weet 100% zeker dat ik de goede inloggegevens gebruik, dan krijg ik de melding 'controleer je gebruikersnaam en wachtwoord';
3) Ik dacht, dan doe ik het wel via Facebook. Krijg ik de melding dat het emailadres al in gebruik is;
4) Enige optie: wachtwoord vergeten inklikken en nieuw wachtwoord instellen. Dan kom ik er tijdelijk via de nieuwe link in mijn mail in, maar bij de eerstvolgende keer inloggen krijg je ditzelfde gezeik weer opnieuw!!!

Jullie zouden chat of whatsapp moeten instellen bij de klantenservice, want dit is kut en is de enige manier om een gratis uitgebreide oplossing te krijgen op een probleem die niet door een klant zelf is veroorzaakt.. maar dat terzijde ;-)

Dus graag een oplossing hiervoor. Of even helemaal inloggegevens resetten en al de oude inlog eruit?
ezech
Reputatie 1
Badge
Ik reageer niet zo vlot, omdat ik niet zo'n zin heb om telkens die hele riedel van inloggen - mislukt - wachtwoord opvragen enz opnieuw moet doen om een bericht te posten grr.
Bedankt voor je tips Michael, maar ook dat gaat niet zoals jij beschrijft. Ik heb overigens geen problemen met inloggen mobiel of thuis en hoewel ik, zover ik weet, nooit op 'samenvoegen' heb geklikt, zijn die twee accounts nu wel samengevoegd, dus dat is al mooi. Wel raar dat je dan dus twee inlognamen houdt, maar dat zij zo.
Het probleem is het inloggen op het forum. Het is toch raar als je inlogt op Mijn Telfort, dat je daarmee niet iets kunt posten op het forum? En zoals ik al zei, al heb ik het wachtwoord 100% zeker goed, dan nog krijg ik die inlogfout. En wat ook irritant is. Dan pas ik dus mijn wachtwoord aan, kom dan weer in het forum, maar log ik op datzelfde moment in met de net ingevoerde gegevens in een ander scherm (omdat ik daar al wel bij dit topic ben en anders niet), dan lukt het dus weer niet!! Vandaar dat ik niet zo vlot reageer, omdat dit nogal omslachtig en frustrerend is. Hoop dat het probleem nu duidelijk is.
Zou je wel moeten kunnen posten op het forum met de inlog voor Mijn Telfort?
ezech
Reputatie 1
Badge
Laat maar, ik ben er al helemaal schijtklaar mee. Ik gebruik Chrome als browser. Andere wachtwoorden slaat hij op. Deze ook wel denk ik, maar zoals ik al zei: inloggen blijft gewoon niet lukken ook al heb ik een tel geleden het wachtwoord gereset en het wachtwoord opnieuw opgeslagen of opnieuw ingevoerd..het maakt allemaal niet uit!!!! Ik moet elke keer als ik reageer opnieuw een wachtwoord aanvragen, waar ik nu geen zin meer in heb. Fijn zulke hulp. Dit is voor mij wel een reden om over te stappen op een andere provider. Chat of whatsapp zou een stuk makkelijker zijn dan dit omslachtige middel. Ik verwacht of een belletje of een mail, maar op deze manier ga ik niet meer communiceren
Michael
Reputatie 5
Badge +2
@ezech,

Heel vervelend, dat je constant in een cirkeltje werkt. Kun je aangeven of het lukt om de accounts samen te voegen zoals hieronder staat getoond?

1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Klik op het tabblad Thuis.
  3. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  4. Klik op Samenvoegen.
  5. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.
Je mag, mocht je het wachtwoord voor Mobiel niet weten, een sms laten sturen naar je nummer door het 'wachtwoord vergeten' linkje te gebruiken.

Graag zou ik al de problemen die je aankaart in Ă©Ă©n keer zelf willen oplossen, maar helaas lijken deze problemen in dit geval alleen op jouw abonnement van toepassing te zijn en moet ik dus ook 'passen en meten' om de oorzaak van het probleem te achterhalen. Sorry hiervoor.

Hoor het graag van je.
Michael
Reputatie 5
Badge +2
@ezech, ik heb een nieuw topic voor je aangemaakt. Zoals besproken zal ik jou later vandaag opbellen om het probleem door te nemen en eventueel uit te zetten bij mijn collega's.
ezech
Reputatie 1
Badge
Ai, dit is echt te triest: ik had gewoon de hele tijd mijn gebruikersnaam niet goed (jammer dat de melding dat niet aangeeft. Er stond gebruikersnaam of wachtwoord niet goed en ik ging van dat laatste uit, wat bij nader inzien niet heel handig was :8 ).
Maar fijn dat Michael even contact opnam en we uiteindelijk tot deze conclusie kwam, dus bedankt Telfort (Michael)!
Michael
Reputatie 5
Badge +2
Hi ezech! Super dat je dit even terugkoppelt. Dit soort problemen kunnen gebeuren, fijn dat we het gemakkelijk hebben kunnen verhelpen. Veel plezier op het forum!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.