beantwoord

Is er geen chat meer?

• 1 april 2019
  • 9 reacties
  • 1124 keer bekeken

Het valt mij al een paar dagen op dat de Chat niet meer zichtbaar is bij contactmogelijkheden.
Is de Chat er niet meer?

Dit is op mijn PC met Edge en IE.

Voorheen was het wel te zien en als het druk was, stond er geen medewerker beschikbaar.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 april 2019, 09:34

Hoi @mandy, dat is scherp van je, dat klopt inderdaad. Sinds 18 maart is de chat niet meer beschikbaar. Ik zal wat meer informatie met je delen:

Live Chat via Telfort stopt, wat verandert er?
Per 18 maart 2019 stoppen we met Live Chat en is het niet meer mogelijk om via de chat contact te hebben met Telfort. Als je hulp nodig hebt van Telfort kun je ons bereiken via:
  • Facebook en Twitter
  • Het Telfort Forum
  • De telefonische klantenservice via 0900 9596 (hiervoor betaal je de gebruikelijke kosten)
  • De Telfort-winkels (tot 1 mei)
Natuurlijk vind je ook veel informatie via:

Waarom verdwijnt Live Chat?
De dienstverlening van Telfort gaat op termijn verder onder de vlag van KPN. Per 18 maart 2019 stoppen we met Live Chat. We blijven natuurlijk goed bereikbaar en we staan klaar om je te helpen bij al je vragen. Via onze andere contactmogelijkheden kun je ons bereiken.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @mandy ,
inderdaad, de chatfunctie bestaat sinds kort niet meer, heeft o.a. te maken met de samensmelting van Telfort/KPN heb ik van een moderator begrepen.
Ik kan het berichtje hierover niet meer terugvinden maar, inderdaad is deze contact mogelijkheid voor Telfort klanten vervallen.
Hallo JanD en Galdor68,

Hartelijk bedankt voor jullie reactie!

Ik heb dat bericht dus kennelijk gemist.
Hoewel ik er in het begin erg tegenop zag, mis ik het wel.
Dit ging voor mij beter af als telefoneren, plus dat je met de chat direct bewijs had.
Bij het Forum moet je soms veel geduld hebben.

Het begin is er dus al, einde Telfort..
Straks de winkels dicht.....
Dan vraag ik mijzelf af wanneer het Forum aan de beurt is.
Om maar niet erop vooruit te lopen, maar dan zal de Mijn Telfort app ook wel verdwijnen denk ik zo.

Maar ik zie de laatste tijd op het Forum ook veel verkeerd gaan.
Zeker bij het overzetten naar nieuw glas.
Veel wordt gewezen naar de systemen wat ik af en toe te makkelijk gebruikt zie worden.

Ach ja, ik zie wel wat het gaat worden...
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @mandy, dat is scherp van je, dat klopt inderdaad. Sinds 18 maart is de chat niet meer beschikbaar. Ik zal wat meer informatie met je delen:

Live Chat via Telfort stopt, wat verandert er?
Per 18 maart 2019 stoppen we met Live Chat en is het niet meer mogelijk om via de chat contact te hebben met Telfort. Als je hulp nodig hebt van Telfort kun je ons bereiken via:
  • Facebook en Twitter
  • Het Telfort Forum
  • De telefonische klantenservice via 0900 9596 (hiervoor betaal je de gebruikelijke kosten)
  • De Telfort-winkels (tot 1 mei)
Natuurlijk vind je ook veel informatie via:

Waarom verdwijnt Live Chat?
De dienstverlening van Telfort gaat op termijn verder onder de vlag van KPN. Per 18 maart 2019 stoppen we met Live Chat. We blijven natuurlijk goed bereikbaar en we staan klaar om je te helpen bij al je vragen. Via onze andere contactmogelijkheden kun je ons bereiken.
Reputatie 1
In het persbericht van 10 januari over de fusie van XS4all, Telfort en KPN staat letterlijk: "Voor klanten van deze merken verandert er niets."

Vreemd dat dan de chat zomaar stopt. Er zou toch niets veranderen ?
Ik ben bang dat de tarieven binnenkort ook zullen wijzigen.
Reputatie 8
Badge +19

Vreemd dat dan de chat zomaar stopt. Er zou toch niets veranderen ?

Voor de abonnementen en diensten zou er niets veranderen, de chat valt daar niet onder.

Ik ben bang dat de tarieven binnenkort ook zullen wijzigen.
Dat is een aanname die nergens op gebaseerd is...
Alexandra,

Bedankt voor je antwoord.
Facebook en Twitter heb ik niet.
Bij de telefonische klantenservice gaat er nog wel eens wat mis.
Direct bewijs is er dan niet als er iets fout gaat.
Daarom was de chat wel mooi, je kon het opslaan als PDF en direct bewijs.
Reputatie 1

Vreemd dat dan de chat zomaar stopt. Er zou toch niets veranderen ?Voor de abonnementen en diensten zou er niets veranderen, de chat valt daar niet onder.

Nog een zin uit het persbericht:

Met de focus op het KPN-merk gaan we de KPN-dienstverlening uitbreiden met de beste elementen van de afzonderlijke merken,

Ik ben bang dat de tarieven binnenkort ook zullen wijzigen.Dat is een aanname die nergens op gebaseerd is...

Ervaring met KPN uit het verleden:
Ik ben klant geweest bij Het Net, Na de samensmelting met KPN zou er ook niets veranderen.
Een jaar later werden de abonnementen, en de tarieven, aangepast aan die van KPN.
Reputatie 8
Badge +19
Nog een zin uit het persbericht:

Met de focus op het KPN-merk gaan we de KPN-dienstverlening uitbreiden met de beste elementen van de afzonderlijke merken,

Daarom kan je na het verdwijnen van het merk Telfort gebruik maken van de KPN chat.
Twee chatkanelen voor dezelfde provider is toch niet nodig..?
Het is inderdaad wel vreemd dat de Telfort chat al is verdwenen voordat het merk is opgeheven... nogal voorbarig.

Ervaring met KPN uit het verleden:
Ik ben klant geweest bij Het Net, Na de samensmelting met KPN zou er ook niets veranderen.
Een jaar later werden de abonnementen, en de tarieven, aangepast aan die van KPN.

Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Prijzen zullen altijd blijven stijgen maar zolang je niets wijzigt in je huidige Telfort abonnement kan KPN niet zomaar de afgesproken prijzen en voorwaarden van je huidige abonnement wijzigen.
Je hebt in dat geval tevens de mogelijkheid om per direct je abonnement op te zeggen (éênzijdige wijziging van de voorwaarden).

Reageer