beantwoord

Is dit een nieuwe functie?

• 25 oktober 2017
  • 26 reacties
  • 1130 keer bekeken

Ik weet niet of het me nooit is opgevallen, maar vandaag viel mij dit icoontje op rechts onderin hiermee spring je meteen naar de begin post van de pagina waar je op dat moment bent.

Als het er al langer is stom dat ik het niet eerder zag, als het nieuw is super aanvulling zeker bij langere topics.

icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 25 oktober 2017, 16:22

Goed gespot @Galdor68!
Het is onderdeel van Telfort.nl, maar ik weet niet precies sinds wanneer deze snelkoppeling beschikbaar is.
Hij hoort er trouwens als volgt uit te zien:

Bekijk reactie

26 reacties

Nu is de feedbackknop weer helemaal weg.
Het verspringt hier de hele avond al van het balkje aan de zijkant naar het kleinere blokje onderin.
De feedbackknop verspringt in Edge.
Zo staat het groot in de zijkant, zoals het screenshot hierboven en zo in het screenshot daarboven.
Net had ik helemaal geen feedbackknop.
@Jurgen - Telfort
Dit dus nu wisselt wat ik zie wel gek genoeg. Gister kon ik om een onduidelijke reden dat uitval schermpje niet oproepen, ik dacht zelf dus vanwege die feedback knop.
Zal je zien dat het nu iets verder door ontwikkeld is.
Het balkje in de screenshot van GJC zat soms precies op het blauw gemaakte deel.
Als je dan snel naar topics wil waar je op hebt gereageerd is dat lastig.
Het vierkantje wat nu onderin beeld staat is iets vriendelijker.

Dit was via de standaard browser op een SM T550 samsung
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb geen last van die knop, maar hij lijkt willekeurig te verschijnen en te verdwijnen.
Ik kan er niet de vinger op leggen. Soms als je een overzichtspagina opent (bijvoorbeeld recent actief, sinds laatste bezoek......) verschijnt hij wel en soms niet. Soms als je via terug weer op een pagina komt en soms ook niet.
In een topic heb ik hem bij mijn weten nog nooit gezien (kan een keuze zijn).
Als met al heb ik het nog niet consistent kunnen reproduceren. Als dat alsnog lukt laat ik het weten.

Bovenstaande betreft op de laptop. Op mijn telefoon ben ik de knop nog helemaal niet tegengekomen. Misschien omdat ik daar de mobiele versie van Opera op gebruik.

Aanvulling: terwijl ik bovenstaande zat te tikken (laptop) verscheen de knop. Overigens vér buiten het gebied waar ik er last van zou hebben.

Badge +13
Vreemd genoeg is bij mij dit pijltje al een tijdje weg wat ik nu wel zie is een soms in de weg zittende feedback knop.
Het verdwijnen van het pijltje heeft vermoedelijk te maken met een aantal issues in de opmaak van het forum. Daar wordt aan gewerkt, ik verwacht over een paar weken een oplossing.

We hebben ook een nieuwe feedbackknop. Heb je een screenshot van wanneer deze je in de weg zit?
Reputatie 8
Badge +11
Ik zal morgen eens op mijn telefoon kijken of Opera daar ook dergelijke handigheidjes heeft. Echt met het forum bezig zijn doe ik altijd op de laptop. Nét even lekkerder.
Tablet gebruik ik er niet voor. Die is nog oliegestookt dus voor die eens wakker is.......
Op de tablet was het wel handig, ik gebruik nu het pijltje wat naar ik vermoed bij de browser zelf hoort. Die feedback knop wisselt inderdaad in zichtbaarheid.
Reputatie 8
Badge +11
Nu je het zegt.......... Was me nog niet opgevallen. In mijn browser gebruikte ik die pijl toch al niet. Linkermuis op de tab is helemaal naar boven. Nogmaals linkermuis is terug naar waar je was :P
Ctrl+Home zal ook in vrijwel alle browsers werken, maar vind ik zeker niet handiger dan die verdwenen pijl.

De feedback-knop zie ik momenteel niet. Gisteren wel. Wie het weet mag het zeggen.........
Vreemd genoeg is bij mij dit pijltje al een tijdje weg wat ik nu wel zie is een soms in de weg zittende feedback knop.
Reputatie 3
Badge
Bedankt Galdor68! Het was me nog nooit opgevallen.
Eigenlijk zoals op het KPN forum daar werkt het ook op die manier dat zou voor insided toch niet moeilijk moeten zijn omdat hier ook te implementeren
Deze zouden we ook graag gelijk, behalve onderaan de pagina, ook onder de startpost willen zien.

Dat scheelt je een RSI of twee aan naar beneden scrollen als je vanaf de startpost naar een volgende pagina wil.
De wens is volgens mij al vaker geuit...

Door de jaren heen al heel wat keren...
Reputatie 8
Badge +19
Deze zouden we ook graag gelijk, behalve onderaan de pagina, ook onder de startpost willen zien.

Dat scheelt je een RSI of twee aan naar beneden scrollen als je vanaf de startpost naar een volgende pagina wil.
De wens is volgens mij al vaker geuit...
Op mijn telefoon, en ook op mijn tablet niet.
Alleen voor select gezelschap..??:)

Nu bij mij ook!
Dank je, Jurgen. 🙂
Zo ziet het er nu inderdaad uit. En mij persoonlijk is het vandaag aan de startpost te zien ongeveer 4 uur geleden opgevallen.
Badge +13
Goed gespot @Galdor68!
Het is onderdeel van Telfort.nl, maar ik weet niet precies sinds wanneer deze snelkoppeling beschikbaar is.
Hij hoort er trouwens als volgt uit te zien:

Mischien dat het andere icoontje opviel en dat deze functie er altijd al is geweest.
Reputatie 8
Badge +11
Ik weet niet of het me nooit is opgevallen........
Is mij ook nooit opgevallen, maar dat zegt niet zo veel 😳
Inderdaad het is nu een pijltje omhoog hier op android tablet met de standaard brower en Chrome browser.
Reputatie 8
Badge +11
Op mijn telefoon en tablet wél 😛 (en laptop overigens). Inmiddels is het symbooltje gewijzigd in een accolade (^).
Overigens op alle drie in Opera. Misschien dat dat nog scheelt.
Op mijn telefoon, en ook op mijn tablet niet.
Alleen voor select gezelschap..??:)
Reputatie 8
Badge +11
En nu nog eentje voor de laatste post op een pagina. CTRL-End resulteert in de mooie blauwe balk onderin en dan moet ik steeds weer een stukje omhoog.

Gemak dient de mens
:S:(:8: snel veranderd inderdaad rechts onderin:P

Reageer