beantwoord

inlogproblemen

• 7 november 2018
  • 5 reacties
  • 1022 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds gisteren heb ik problemen met het inloggen op dit forum. Steeds wordt gemeld dat mijn wachtwoord incorrect is. Als ik aangeef dat ik een nieuw wachtwoord wil maken dan krijg ik een e-mail en kan ik mijn wachtwoord resetten en kan ik inloggen. Log ik uit, of sluit ik gewoon de browser dan kan ik niet opnieuw inloggen met het ingevoerd wachtwoord. Ik heb meerdere browser geprobeerd maar steeds hetzelfde resultaat.
Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 november 2018, 08:13

Dat is wel erg gek. Nu ben ik wel erg benieuwd hoe je inlogt? Is dat met jouw e-mailadres of gebruikersnaam? Je moet namelijk met jouw gebruikersnaam inloggen. Met het e-mailadres werkt het niet.
Zou je nogmaals voor de gebruikersnaam jouw wachtwoord willen wijzigen. En gaat het daarna wel goed met inloggen?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi, wat irritant dat het steeds niet goed lukt met het inloggen. Een wachtwoord wijzigen lukt dus wel, je kan 1 keer inloggen en daarna wil het niet meer. Je hebt meerdere browsers geprobeerd, maar zonder succes. Heb je ook al geprobeerd om de cookies te verwijderen? Gaat het daarna beter?
Reputatie 1
Ik heb bij alle browsers de cookies verwijderd, maar geen resultaat.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is wel erg gek. Nu ben ik wel erg benieuwd hoe je inlogt? Is dat met jouw e-mailadres of gebruikersnaam? Je moet namelijk met jouw gebruikersnaam inloggen. Met het e-mailadres werkt het niet.
Zou je nogmaals voor de gebruikersnaam jouw wachtwoord willen wijzigen. En gaat het daarna wel goed met inloggen?
Reputatie 1
Dat was het probleem. Is het eerder wel mogelijk geweest om in te loggen met een e-mailadres? In mijn password-manager stond wel mijn e-mailadres.
In ieder geval dank voor de hulp.
Reputatie 8
Badge +11
Voor zover ik weet kon dat niet, maar het kan zijn dat het wel zo was voordat ik bij het Forum kwam. In ieder geval fijn dat het probleem duidelijk is geworden en dat het nu gewoon werkt met de gebruikersnaam. 🙂

Reageer