beantwoord

Inhoud oud topic (namelijk naam) verwijderen

• 5 juni 2018
  • 7 reacties
  • 164 keer bekeken

Beste telfort,

Als je mijn naam in google intypt komt nog steeds een bericht boven wat ik 4 jaar geleden op dit forum heb geplaatst. Ik was me toen helaas niet bewust dat dit openbaar was, en heb mijn voor- en achternaam hieronder gezet. Iets waardoor het nu dus direct bovenkomt bij google.

Is er een mogelijkheid dat mijn bericht wordt aangepast, zodat mijn naam eruit gehaald kan worden? Ik begreep via een ander topic dat dit kon.

Vriendelijke groet, M.
icon

Beste antwoord door Stephen 5 juni 2018, 20:46

Beste M., ik heb je volledige naam uit de reacties en topics verwijderd. 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
En dan post je nu met je 06-nummer als gebruikersnaam :?

Hopelijk reageert Telfort Webcare snel.

Overigens zal het verwijderen van je naam uit dat topic niet afdoende zijn. Bij Google staat die pagina al lang in de cache. Je kunt contact me Google opnemen i.v.m. "het recht vergeten te worden".
Ik krijg het niet gewijzigd?
Bij instellingen staat dit boven mijn telefoonnummer: Wat is je telefoonnummer? (Alleen zichtbaar voor jou en Telfort). Dus dan ga je daar van uit..
Reputatie 8
Badge +11
Bij instellingen staat dit boven mijn telefoonnummer: Wat is je telefoonnummer? (Alleen zichtbaar voor jou en Telfort). Dus dan ga je daar van uit..
En dat is ook zo. Je hebt je nummer bij Gebruikersnaam ingevuld. Alleen webcare kan dat wijzigen.

Edit: gebruikersnaam in quote aangepast i.v.m. privacy 😛
Reputatie 8
Badge +19

Reputatie 8
Badge +16
Hallo M., wederom welkom op het forum! Ik heb je gebruikersnaam aangepast. Kun je mij via een privébericht je volledige naam kenbaar maken? Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste M., ik heb je volledige naam uit de reacties en topics verwijderd. 🙂

Reageer