Inbellen voor Tiscali account

• 14 april 2013
  • 8 reacties
  • 3394 keer bekeken

Badge
Het lijkt misschien wat uit het stenen tijdperk maar inbellen voor email wordt noig steeds gedaan en is in sommige gevallen de enige oplossing.
Sind de storing van vrijdag lukt dat dus niet meer en het is de enige communicatie met mijn dochter inde USA. Gezien de storingen als opgelost staan denk ik dat er iets vergeten is.

Februari 2008 kreeg ik de brief warin stond:
"Uw abonnement "inbellen GRATIS" en abonnementsprijs blijven ongewijzigd. Ook hoeft u niets te wijzigen aan de instellingen van uw verbinding. Deze e-mail bevat uw nieuwe Telfort gebruikersnaam/e-mailadres. Uiteraard kunt u uw huidige Tiscali e-mailadressen gewoon blijven gebruiken."

Verder heb ik nooit meer iets ontvangen hierover dus. . . . .

Hoplijk is het probleem weer snel verholpen.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Dag Clara,

heb je wel in je mailprogramma dit nieuwe adres ingesteld als mailadres?
Badge
Tuut-tuut-tuut,

T/m donderdag werkte alles goed.
Het gaat over inbellen via een modem, dat realiseer je je toch wel?
Reputatie 8
Badge +16
Ja, echter moet je voor indentificatie je gebruiksnaam en wachtwoord gebruiken of doet het inbelnummer het zelf niet meer?
Reputatie 8
Badge +16
Hoe haal je de e-mail op?

Als je inbelt om vervolgens via Outlook of en ander programma je e-mail op te halen, dan ben je op dit moment niet de enige die last heeft van een storing.

Alternatief is het gebruik van Webmail, dat lijkt wèl te werken.
Reputatie 3
Badge
beetje onduidelijk wat nou het probleem is. Werkt de inbelverbinding op zich niet meer? of werkt je mail niet meer en kun je wel gewoon internetpagina's bezoeken
Badge
Beste allemaal,

Sorry voor de late reactie maar ik ben afhankelijk van anderen momenteel.
Met betrekking tot de laatste 3 reactie:
Ik gebruik outlook express die via de inbelverbinding contact maakt. Bij verzenden wordt de inbelverbinding dus geactiveerd.
Mijn zoon heeft zondag ook geprobeert de inbelverbinding direct aan te sturen maar ook dat werkte niet; kon geen contact maken met de server.
Webmail werkt dus ook niet maar voor mij een extra probleem om te bedienen als oma.

Hopelijk is het probleem zo iets duidelijker.
Badge
Het werkt weer dus de juiste mensen zullen hebben meegelezen.
Iedereen bedankt voor het meedeleven.
Reputatie 8
Badge +16
Is het *spontaan* vanavond weer goed gekomen?

Hier heb ik hetzelfde meegemaakt... in de combinatie Outlook Express en Avast antivirus.

Reageer