beantwoord

Ik wil mijn forum account laten verwijderen

• 23 maart 2020
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

graag verwijderen inclusief alle berichten en reacties dank u.

#AVG

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 maart 2020, 14:21

Prima, dan anonimiseer ik bij deze jouw account. Het topic blijft wel bestaan, zodat andere bezoekers ook kunnen zien hoe het werkt. Mocht je toch graag nog eens een vraag of hulp vragen hier op ons forum, maak dan gerust een nieuw account aan.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Wanneer de berichten verwijderd worden, dan kan een heel onderwerp onleesbaar, of onbegrijpelijk worden.
Dit zal dus niet gedaan worden (denk ik).

Wel kunnen de berichten geanonimiseerd worden, hopelijk is er een moderator die dat voor je kan doen.

Reputatie 8
Badge +10

Hallo anoniem, daar kunnen we je mee helpen. Het zit wel zoals Ron hierboven ook aangeeft: Het verwijderen van topics en reacties doen we niet om verschillende redenen. Een daarvan is zoals Ron aangeeft dat andere topics gek en onleesbaar kunnen worden.

Wat ik daarom wel voor je kan doen, is dat ik jouw account anonimiseer. Dat houdt in dat al jouw gegevens uit het account verwijderd worden, inclusief gebruikersnaam. Kan je bevestigen dat dat is wat je wilt? Dan maak ik het voor je in orde.

Graag

Reputatie 8
Badge +10

Prima, dan anonimiseer ik bij deze jouw account. Het topic blijft wel bestaan, zodat andere bezoekers ook kunnen zien hoe het werkt. Mocht je toch graag nog eens een vraag of hulp vragen hier op ons forum, maak dan gerust een nieuw account aan.

Reageer