Ik ontvang geen @mention e-mails

  • 5 augustus 2019
  • 45 reacties
  • 394 keer bekeken


Toon het eerste bericht

45 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Natasja - Telfort , ik krijg nog steeds geen @mention mails doorgestuurd.

Is er al een update waarom dit niet gebeurd?

Hoi @Kees-Jan. Ik heb helaas nog geen update. Ik heb er weer achteraan gemaild. Het lijkt alleen wel een dusdanig complex issue te zijn dat ik je niet durf te vertellen wanneer ik een update voor je heb.
Reputatie 8
Badge +10
OKé, dan wachten we af...
Reputatie 7
Badge +9
OKé, dan wachten we af...
Ik heb bericht gehad van een van de e-mailspecialisten. Hij heeft naar de logbestanden gekeken en ziet inderdaad dat die @mention e-mails niet worden doorgestuurd bij jou, maar de overige meldingsmails wel. In duizenden andere gevallen gebeurt dat bij andere klanten wel gewoon. Gezien er ook geen bounce volgt, is hij benieuwd hoe je je mailbox precies hebt geconfigureerd en welke filters je hebt ingesteld. Dat mag je uiteraard ook in een privébericht aan me doorgeven.
Reputatie 8
Badge +10
Zo:



Het mailadres bij 1 en 2 is gelijk aan het (hoofd)mailadres wat bij Telfort bekend is. naar welk mailadres er wordt doorgestuurd maakt niet uit. In geen enkel geval worden de @mention-mails doorgestuurd.

In gmail heb ik ook géén extra filters ingesteld.

In duizenden andere gevallen gebeurt dat bij andere klanten wel gewoon.

Ook als ze een doorstuur mailadres geconfigureerd hebben?

want vaak loggen klanten al meteen in met hun blablabla@gmail.com (bijvoorbeeld) mailadres en dan kunnen de mails rechtstreeks naar dat gmail adres doorgestuurd worden.

maar ik gebruik specifiek mijn @telfort.nl mailadres en heb in de webmail de doorstuur geconfigureerd...
Reputatie 7
Badge +9
Dank voor het doorgeven! Waar het probleem zit is ook wel duidelijk. Je ontvangt de @mention e-mails namelijk wel als je niet hebt ingesteld dat e-mails moeten worden doorgestuurd. Er gaat dus iets mis bij het doorsturen, maar waar dat door wordt veroorzaakt is niet helder. En ik weet ook niet of we dat wel boven water kunnen krijgen. Ik houd je op de hoogte.
Reputatie 8
Badge +10
laat maar...
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan die reactie begrijpen, @Kees-Jan. Maar ik doe, samen met een van onze e-mailspecialisten, mijn uiterste best om de oorzaak te achterhalen en het op te lossen. Ik wacht nu in ieder geval op een reactie vanuit Insided. Ik hoop dat die meer duidelijkheid gaat bieden.
Reputatie 3
Badge
Ik kreeg zojuist diverse mails mede een @Mention van dit onderwerp, is dat na de afsplitsing of niet?
Reputatie 8
Badge +10
Ik kan die reactie begrijpen, @Kees-Jan. Maar ik doe, samen met een van onze e-mailspecialisten, mijn uiterste best om de oorzaak te achterhalen en het op te lossen. Ik wacht nu in ieder geval op een reactie vanuit Insided. Ik hoop dat die meer duidelijkheid gaat bieden.
Oh, je begrijpt me verkeerd 🤔
Ik had een heel epistel getypt, maar dat was voor een ander topic; en omdat we (zelf) geen posts kunnen verwijderen had ik er "laat maar..." van gemaakt... 😂

Ik wil juist wél dat dit opgelost wordt! 😉
Ik kreeg zojuist diverse mails mede een @Mention van dit onderwerp, is dat na de afsplitsing of niet?
Waarschijnlijk wel ik zag ook zojuist een mail over een mention.
Reputatie 8
Badge +10
Ik niet 👎🏻
Nog steeds niet @Kees-Jan dat is vervelend lang.
Reputatie 8
Badge +10
Nog steeds niet @Kees-Jan dat is vervelend lang.
alleen deze mails:

Reputatie 8
Badge +10
En dan te bedenken dat eea wél gewerkt heeft... 😋
Reputatie 7
Badge +9
Ik kreeg zojuist diverse mails mede een @Mention van dit onderwerp, is dat na de afsplitsing of niet?
Hallo @MandersOnline. Ik kreeg die e-mails zelf ook. Dat gebeurde inderdaad nadat ik de vraag van @Kees-Jan en daaropvolgende berichten had afgesplitst.


Ik kan die reactie begrijpen, @Kees-Jan. Maar ik doe, samen met een van onze e-mailspecialisten, mijn uiterste best om de oorzaak te achterhalen en het op te lossen. Ik wacht nu in ieder geval op een reactie vanuit Insided. Ik hoop dat die meer duidelijkheid gaat bieden.Oh, je begrijpt me verkeerd 🤔

Ik had een heel epistel getypt, maar dat was voor een ander topic; en omdat we (zelf) geen posts kunnen verwijderen had ik er "laat maar..." van gemaakt... 😂


Ik wil juist wél dat dit opgelost wordt! 😉

Ah, kijk. Dan heb ik je bericht inderdaad anders geïnterpreteerd, haha. Dat verklaart een boel! Ik heb weer een reminder gestuurd naar Insided. Ondanks dat een update nog op zich laat wachten, ben ik er op de achtergrond dus wel veel mee bezig.
Reputatie 8
Badge +10
Er gaat dus iets mis bij het doorsturen, maar waar dat door wordt veroorzaakt is niet helder.

Ik vermoed dat het niet bij insided ligt; zij versturen de mails wel, anders zouden er ook geen mails in m'n Telfort mailbox komen, toch?!

Het gaat fout in de mailserver van KPN.

Tenminste, bovenstaande is mijn logica...

@Natasja - Telfort Ik hoop ook jouw logica, maar gezien jouw laatste bericht verdenk je nog steeds insided...
Reputatie 7
Badge +9
Nee, dat is niet het geval hoor! De e-mails verlaten inderdaad netjes het platform. Laat ik mezelf verduidelijken: onze e-mailspecialisten hebben informatie nodig van Insided om het verder te kunnen uitzoeken. Zodoende. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Kees-Jan. Ik heb iets meer duidelijkheid over het probleem dat speelt. De reden dat de @mention e-mails niet afgeleverd lijken te worden, is omdat deze worden geflagged als spam. Het lijkt erop dat de leverancier van het spamfilter aflevering van de notificatie mailtjes blokkeert, waardoor die dus ook niet in je spam terechtkomen. Helaas is er nog geen oplossing in zicht, maar we komen langzaam een stapje verder. Ik houd je op de hoogte.
Reputatie 8
Badge +10
Langzaam gaat het zeker!

Maar wáárom werkte dit vroeger wel? Want ik heb zéker weten mails ontvangen met @mentions...
Reputatie 7
Badge +9
Langzaam gaat het zeker!

Maar wáárom werkte dit vroeger wel? Want ik heb zéker weten mails ontvangen met @mentions...

Waarom het voorheen wel werkte, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Als er nieuws is, dan laat ik het uiteraard aan je weten.

Reageer