Ik kan niet normaal inloggen op het Forum.

Toon het eerste bericht

57 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Klopt, Friesian. Die eerdere melding met de databasefout hing samen met de DDoS richting onze forumleverancier. Daar had nagenoeg ieder forum dat door hen geleverd wordt hinder van.

@Mandy, aan de adviezen van Galdor en Friesian kan ik weinig toevoegen. 🙂
Galdor68, Friesian en Wieger,

Hartelijk bedankt voor jullie reacties.
Nu snap ik het weer wat beter.
Zeker betreft het inloggen via Telfort en dat het Forum dieper ligt.
Zo had ik het nog niet bekeken.

Normaal log ik in met Edge, nu met Chrome.
Maar ook in Chrome geeft het Forum fouten.
@mandy je weet waar HTML voor staat? Hier een uitleg https://nl.m.wikipedia.org/wiki/HyperText_Markup_Language

Punt is een webbrowser kan soms even moeite hebben met de opmaak van een pagina en deze dan foutief weergeven. Dit is soms een fout gemaakt door de website bouwer en soms echt een tijdelijke hik van de webbrowser.
Hallo Galdor68,

Hartelijk bedankt voor de uitleg!
Het inloggen is weer helemaal naadje....zowel in Edge, Chrome en IE.
Ook nu ik gewoon via een webbrowser direct via het Forum inlog.

Verder blijft het Forum fouten geven, zoals alleen het bovenste stukje zonder topics.
Of Oeps er is iets fout gegaan, deze pagina werkt niet, je hebt de pagina verkeerd ingetikt,
terwijl ik gewoon een topic wil bekijken via het Forum.

Ik zie geen storingen op de website en de internetsnelheid is ook goed.

Maar ik vind het wel frustererend, het lijkt wel een ban of zo......
Badge +13
Hi Mandy, we zijn er van op de hoogte dat deze problemen nog steeds spelen en Insided werkt hard aan verbetering. Deze problemen spelen bij alle grotere fora die Insided levert.

Als je de status en updates over dit onderwerp wil bekijken, ga dan naar: http://status.insided.com/. Let wel dat Insided deze pagina officieel verzorgt voor de afnemers van Insideds fora en niet voor forumgebruikers 🙂
Hallo Jurgen,

Hartelijk bedankt voor je reactie!

Natuurlijk ben ik niet blij met deze problemen.
Maar ik ben nu wel heel blij om te weten dat het niet aan mijn PC ligt of zo. 😃

Reageer