beantwoord

Ik kan geen berichten plaatsen op het Forum, test

• 10 juli 2019
  • 8 reacties
  • 246 keer bekeken

Ik kan geen berichten plaatsen op het Forum.
Is dit een storing?
Dit is even een test.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 juli 2019, 08:50

Hoi @mandy, we hebben inderdaad even te kampen gehad met een paar dingen. Eerst was er een CSRF foutmelding bij het plaatsen van berichten, deze is gelukkig inmiddels verholpen. Los daarvan was er ook een vertraging met berichten plaatsen, ik dacht eerst dat ik iets niet goed had gedaan, dus stond mijn reactie er opeens meerdere keren nadat het was opgelost 😁

Beide dingen zijn nu voorbij, dus laat het vooral weten als je nog iets merkt. Dan geef ik met meteen door aan Insided zodat zij het kunnen onderzoeken.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Gelukt @mandy
Dank je jimny
Bij mij nu ook..
Was er een storing?
Reputatie 8
Badge +17
Geen idee Mandy maar het zou me niet verbazen
Er zat vanaf vanmorgen vroeg af al vertraging bij het zichtbaar worden van berichten. Het ene probleem lijkt opgelost en een ander kwam er voor terug.
Wanneer ik zoals nu op de telefoon reageer ervaar ik geen problemen. ☺️
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @mandy, we hebben inderdaad even te kampen gehad met een paar dingen. Eerst was er een CSRF foutmelding bij het plaatsen van berichten, deze is gelukkig inmiddels verholpen. Los daarvan was er ook een vertraging met berichten plaatsen, ik dacht eerst dat ik iets niet goed had gedaan, dus stond mijn reactie er opeens meerdere keren nadat het was opgelost 😁

Beide dingen zijn nu voorbij, dus laat het vooral weten als je nog iets merkt. Dan geef ik met meteen door aan Insided zodat zij het kunnen onderzoeken.
Ik hoop dat het nu is afgelopen met dat onderhoud.
Er komen meer storingen door.
Reputatie 8
Badge +11
Onderhoud is een doorlopend proces, dat stopt nooit. Er blijven kleine dingen vernieuwd worden. Los van onderhoud kunnen er natuurlijk ook andere storingen zijn. Die proberen we dan zo snel mogelijk op te laten lossen, want het is voor jullie en ons erg lastig als het niet werkt!
Met het grote onderhoud van vorige week maandag zijn een aantal storingen waar wij achter de schermen mee te maken hadden verholpen, dus ik ben wel blij dat ze dat gedaan hebben 😉

Reageer