Sticky

Huisregels & Tips

  • 28 juni 2016
  • 3 reacties
  • 14760 keer bekeken

Badge +13
Je bent er, wat fijn! Lees vooral onze huisregels, zodat het forum voor iedereen een fijne plek is. Onderaan vind je nog een aantal nuttige tips voor als je een vraag wil gaan stellen.

Onze huisregels



Inhoud en presentatie van je berichten
  • Schrijf zo duidelijk mogelijk, zowel in de titels als in de lopende tekst van je berichten.
  • Plaats geen persoonlijke gegevens, geen aanstootgevende of commerciële berichten of links naar zulke inhoud.
  • Schrijf je berichten niet met veel of alleen maar hoofdletters of dikgedrukte tekst.
  • Plaats niet meer dan één topic of bericht over hetzelfde onderwerp. Eén is genoeg 🙂


Omgang met andere forumleden
  • Laat je medeforumleden in hun waarde.
  • Schelden, bedreigen, spammen en mensen lastigvallen is niet toegestaan. Ook niet in privéberichten.
  • Plaats in een vraagtopic alleen berichten die een constructieve bijdrage leveren.
Overtreed je de bovenstaande regels meerdere keren, dan volgen achtereenvolgens een eerste waarschuwing, een tweede waarschuwing met tijdelijke ban (één week) en een permanente ban.


Een paar tips voor als je een vraag hebt ...


Zoek voordat je een bericht plaatst
Voer een zoekopdracht uit en bekijk welke topics 'sticky' zijn, voordat je een nieuw topic plaatst. Misschien heeft een andere klant al de oplossing gegeven of misschien is jouw probleem bij ons al bekend. We horen in dat geval graag van je in het verzameltopic. Mocht je wel een nieuw topic plaatsen, kan het voorkomen dat we je bericht verplaatsen naar het gezamenlijke topic. Zo houden we alles lekker overzichtelijk.


Wees volledig
Heb je zelf al alles geprobeerd om een bepaald probleem op te lossen? Laat ons in jouw topic ook weten wat je precies hebt gedaan, want dit kunnen wij op afstand niet zien. Voeg persoonlijke gegevens niet toe aan je bericht(en) of aan je gebruikersnaam, maar aan je forumprofiel. Het klantnummer-veld is alleen zichtbaar voor Telfort en aan de hand daarvan kunnen we je sneller helpen.


Wees geduldig
In de eerste 24 uur nadat je een topic plaatst, geven de moderators meestal de kans aan klanten om op jouw vraag te reageren. Pas daarna geven we een reactie, mocht je vraag nog onbeantwoord zijn. Zij zijn beschikbaar op het forum op werkdagen van 9 tot 21 uur.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties