Houdbaarheid topics

• 28 juli 2013
  • 6 reacties
  • 3081 keer bekeken

Badge +1
In de afgelopen week heb ik hier een topic geplaatst (bij het onderdeel voor internet) over mailverkeer wat ineens niet meer werkte.
Hier zijn diverse reacties op gekomen met mensen die dezelfde ervaringen hadden, uiteindelijk echter geen oplossing noch een reactie van Telfort.
Maar wel is ineens de hele discussie verdwenen zonder enig overleg met de betrokkenen.

Dat is niet alleen heel jammer, het wekt ook wrevel op omdat het er op lijkt dat Telfort de klachten niet serieus neemt. Kon de helpdesk al niet helpen ("stel uw vraag maar op het forum, daar zit de technische kennis".....), nu is dus ook dit lijntje op die manier afgekapt.
Gelukkig heb ik mijn mailarchief nog en kan de hele discussie nog tot het moment van stil verwijderen nog teruglezen. Ik kan daarin niets terugvinden wat in het nadeel van Telfort zou zijn, alleen aansporingen om een groep mensen te helpen vanuit Telfort.

Nu begrijp ik de reden wel dat Telfort graag wil dat ik een actieve deelnemer aan het Forum wordt, maar ik werk als ICT'er niet voor nop (al wil ik best waar mogelijk helpen). En als een storing bij Telfort ligt dan kun je nog zo hard proberen, verhelpen kun je het niet.

Kortom: ik verbaas mij er over dat het topic ineens weg is en dat er nog geen oplossing is voor een groep mensen die mail wel kunnen ontvangen maar niet meer kunnen verzenden (behoudens via een omweg, wat niet de bedoeling is).

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ik zie nog steeds een topic waar je gepost hebt over je probleem met mailen, dus als je dat bedoelt is dit niet verwijderd.
Badge +1
Er waren er meerdere, ik heb zelf in een topic van iemand anders gereageerd. Dat is er gelukkig nog.

Het topic waar het om gaat was:

https://forum.telfort.nl/overig-internet-272/ineens-geen-mail-meer-kunnen-verzenden-35519-new/
Reputatie 8
Badge +17
Ik sta niet in de schoenen van webcare Telfort dus ik kan op je vraag geen duidelijk antwoord geven, echter een topic verwijderen hoor ik voor het eerst hier.
Reputatie 8
Badge +19

[...]
Nu begrijp ik de reden wel dat Telfort graag wil dat ik een actieve deelnemer aan het Forum wordt, maar ik werk als ICT'er niet voor nop (al wil ik best waar mogelijk helpen).

Deze snap ik even niet...
Er zijn op dit forum de nodige mensen actief, waaronder ook ICT-ers, die belangenloos willen helpen.
Verwacht je een vergoeding voor je bijdrages..?
Reputatie 8
Badge +16
Er lijkt op het eerste gezicht inderdaad een topic verwijderd te zijn...
Bij jouw avatar staat dat je 9 reacties hebt gegeven op dit forum... maar met wat zoekwerk vind ik maar 7 posts terug.
Er lijkt iets mis te zijn gegaan (stom toeval?).

Wellicht dat webcare dit morgen kan toelichten.
Reputatie 4
Badge +3
@Kermit65,

Wat raar, ik zie net als Franzki 9 voor je naam staan maar slechts 7 reacties.

Ik heb wat topics (waar jij op gereageerd hebt) samengevoegd maar geen reacties verwijderd.

Ik probeer dit uit te zoeken en zal dit in een privébericht aan je terugkoppelen.

Henk

Reageer