hoe snel en tot hoelaat krijg je reactie op vragen?

  • 21 mei 2013
  • 4 reacties
  • 2689 keer bekeken

Badge
Hallo Telfort,

Ik heb vandaag (middag) op 2 verschillende plekken, 2 vragen uitgezet. 1 gaat over (geen) werking en snelheid internet, de andere over een verlengingsorder van abonnement naar sim-only wat is geannuleerd door Telfrot. Ik zie dat andere vragen die ook vanmiddag in dezelfde categories al wel een reactie hebben gehad van telfort, maar ik nog niet. Waar ligt dat aan?

met vr gr, Colinda

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Badge +2
Hallo Telfort,

Ik heb vandaag (middag) op 2 verschillende plekken, 2 vragen uitgezet. 1 gaat over (geen) werking en snelheid internet, de andere over een verlengingsorder van abonnement naar sim-only wat is geannuleerd door Telfrot. Ik zie dat andere vragen die ook vanmiddag in dezelfde categories al wel een reactie hebben gehad van telfort, maar ik nog niet. Waar ligt dat aan?

met vr gr, Colinda


Dat hangt af van:
Hoe duidelijk is de omschrijving van wat er speelt, heb je je vraag uitgezet in de juiste categorie, hoe volledig ben je in de omschrijving, welk persoon van Telfort Webcare heeft 'jouw' deel van het forum onder zijn/haar behandeling, etc.

Het forum is bedoeld als ondersteuning van de Telfort klantenservice, maar de snelste reactie krijg je per definitie van de Telfort klantenservice zelf.

Daarnaast kan je jezelf ook in een Telfort winkel laten informeren.

Als je internet niet werkt, ligt dat overigens vaak aan:
1: de instellingen staan niet juist (check www.telfort.nl/instellen voor de juiste instellingen)
2: het internet is geblokkeerd op het netwerk (al dan niet omdat dat ooit voor jou/namens jou is ingesteld (voor dit laatste dien je de Telfort klantenservice te bellen).

Ook het volledig uitzetten en aan zetten van het toestel doet vaak wonderen.
Badge
Hallo Telfort,

Ik heb vandaag (middag) op 2 verschillende plekken, 2 vragen uitgezet. 1 gaat over (geen) werking en snelheid internet, de andere over een verlengingsorder van abonnement naar sim-only wat is geannuleerd door Telfrot. Ik zie dat andere vragen die ook vanmiddag in dezelfde categories al wel een reactie hebben gehad van telfort, maar ik nog niet. Waar ligt dat aan?

met vr gr, Colinda


Dat hangt af van:
Hoe duidelijk is de omschrijving van wat er speelt, heb je je vraag uitgezet in de juiste categorie, hoe volledig ben je in de omschrijving, welk persoon van Telfort Webcare heeft 'jouw' deel van het forum onder zijn/haar behandeling, etc.

Het forum is bedoeld als ondersteuning van de Telfort klantenservice, maar de snelste reactie krijg je per definitie van de Telfort klantenservice zelf.

Daarnaast kan je jezelf ook in een Telfort winkel laten informeren.

Als je internet niet werkt, ligt dat overigens vaak aan:
1: de instellingen staan niet juist (check www.telfort.nl/instellen voor de juiste instellingen)
2: het internet is geblokkeerd op het netwerk (al dan niet omdat dat ooit voor jou/namens jou is ingesteld (voor dit laatste dien je de Telfort klantenservice te bellen).

Ook het volledig uitzetten en aan zetten van het toestel doet vaak wonderen.


hai telfort, dank voor je bericht. ik heb helaas totaal geen goede ervaring met de telefonische klantenservice, dus alle andere info is beter. Ik heb de isntellingen wederom aangepast, maar maakt niets uit. Ik heb zelf volgensmijn  nooit iets ingesteld. Het is ook erg duur, dsu via bellen doe ik het niet, ook omdat ik al slechte ervaringen heb met een paar mensen die echt van toeten nog blazen weten. Het toestel aan en uit zetten gebeurd regelmatig en helaas geen wonderen...Dank wel voor jouw reactie en tips!gr colinda
Badge +2
Hallo Telfort,

Ik heb vandaag (middag) op 2 verschillende plekken, 2 vragen uitgezet. 1 gaat over (geen) werking en snelheid internet, de andere over een verlengingsorder van abonnement naar sim-only wat is geannuleerd door Telfrot. Ik zie dat andere vragen die ook vanmiddag in dezelfde categories al wel een reactie hebben gehad van telfort, maar ik nog niet. Waar ligt dat aan?

met vr gr, Colinda


Dat hangt af van:
Hoe duidelijk is de omschrijving van wat er speelt, heb je je vraag uitgezet in de juiste categorie, hoe volledig ben je in de omschrijving, welk persoon van Telfort Webcare heeft 'jouw' deel van het forum onder zijn/haar behandeling, etc.

Het forum is bedoeld als ondersteuning van de Telfort klantenservice, maar de snelste reactie krijg je per definitie van de Telfort klantenservice zelf.

Daarnaast kan je jezelf ook in een Telfort winkel laten informeren.

Als je internet niet werkt, ligt dat overigens vaak aan:
1: de instellingen staan niet juist (check www.telfort.nl/instellen voor de juiste instellingen)
2: het internet is geblokkeerd op het netwerk (al dan niet omdat dat ooit voor jou/namens jou is ingesteld (voor dit laatste dien je de Telfort klantenservice te bellen).

Ook het volledig uitzetten en aan zetten van het toestel doet vaak wonderen.


hai telfort, dank voor je bericht. ik heb helaas totaal geen goede ervaring met de telefonische klantenservice, dus alle andere info is beter. Ik heb de isntellingen wederom aangepast, maar maakt niets uit. Ik heb zelf volgensmijn  nooit iets ingesteld. Het is ook erg duur, dsu via bellen doe ik het niet, ook omdat ik al slechte ervaringen heb met een paar mensen die echt van toeten nog blazen weten. Het toestel aan en uit zetten gebeurd regelmatig en helaas geen wonderen...Dank wel voor jouw reactie en tips!gr colinda


Ik ben Matthijs, geen Telfort.
Naar aanleiding van wat je zegt denk ik toch dat het niet een kwestie is van instellingen op het toestel, maar op het netwerk. Dit zouden ook de mensen die van toeten noch blazen weten moeten kunnen oplossen, dus je mag het dan niet goedkoop vinden; het is wrs wel de juiste, snelste oplossing.

Succes!
Reputatie 3
Badge +1
@collie,

Ik heb jouw privébericht ontvangen en ga voor je aan de slag. Het is niet nodig om zoveel topics te openen voor hetzelfde probleem. Ik sluit hierbij dan ook dit topic.

Denise