beantwoord

Hoe kan ik mijn (dit hier) account/profiel: "zeroseven holland" opzeggen/deleten?

• 15 april 2015
  • 7 reacties
  • 2198 keer bekeken

Hoe kan ik mijn (dit hier) account/profiel: "zeroseven holland" opzeggen/deleten?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 16 april 2015, 07:12

Dank. Maar dat is raar!?

Nee, dat is niet raar. Geen enkel fora verwijdert zomaar gebruikers. Het geeft een verstoring van timelines in topics en reacties waar de betreffende gebruiker in gereageerd heeft.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1
@zeroseven.holland,

Dat is helaas niet mogelijk. Je kunt ervoor kiezen om het account niet meer te gebruiken en eventueel je naam veranderen.

Roderik
@zeroseven.holland,

Dat is helaas niet mogelijk. Je kunt ervoor kiezen om het account niet meer te gebruiken en eventueel je naam veranderen.

Roderik

Dank. Maar dat is raar!?
Reputatie 8
Badge +15
Dank. Maar dat is raar!?

Nee, dat is niet raar. Geen enkel fora verwijdert zomaar gebruikers. Het geeft een verstoring van timelines in topics en reacties waar de betreffende gebruiker in gereageerd heeft.
Reputatie 1
@Koffiemok,

Daar valt geen speld tussen te krijgen. Bedankt voor je antwoord!

@zeroseven.holland,

Zoals Koffiemok al aangeeft, zorgt het voor een juiste weergave van de conversaties op dit forum.

Roderik
Badge +2
@zeroseven.holland,

Ben je hiermee voldoende geïnformeerd? Graag verneem ik van je zodat ik eventueel de gebruikersnaam voor jou kan aanpassen en dit topic kan sluiten.

Daphne
In het kader van privacy, avg, gdpr, etc. is het toch wel weer raar dat het niet kan 😎
Reputatie 8
Badge +11
@Jester6581
Topic is 4 jaar oud. Je reactie voegt niets toe.

Reageer