Helpende handen

• 29 juli 2017
  • 15 reacties
  • 466 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +11
  • Forumheld
  • 4388 reacties
Puur uit nieuwsgierigheid:

Kan iemand me uitleggen op welke basis iemand 'helpende hand' (onder de moderators) wordt genoemd? Ik kan hier geen logica in ontdekken.
Aantal reacties > zo te zien niet
Aantal recente reacties > zo te zien niet
Aantal gelezen/gevolgde topics > lijkt onwaarschijnlijk
Tijd aanwezig op het forum > geen idee, maar lijkt onwaarschijnlijk
Verzin nog maar wat........ > geen idee.

15 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Het lijkt gewoon een 'random' selectie uit de posters/postings van de laatste 24 uur...
Reputatie 8
Badge +11
Nog even zitten kijken. Bij allemaal staat als laatste dat ze een vraag hebben beantwoord.
Dat en wat het beste antwoord is wordt volgens mij bepaald door het moderatieteam. Helemaal random zal het dus niet zijn.
Verder niet belangrijk, maar het viel me op dat er namen stonden die ik zelden of nooit voorbij had zien komen en dat verwachtte ik niet.
Reputatie 8
Badge +10
Ik sla er ook maar een slag naar hoor... :8
Wie het weet mag het zeggen.
Reputatie 8
Badge +11
Dat snap ik, datzelfde doe ik ook.
Wie weet komt het verlossende antwoord ooit. En anders maar niet.
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij zijn dat vrijwilligers.
:8:D:)
Reputatie 8
Badge +10
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij zijn dat vrijwilligers.
:8:D:)

Dat zijn we toch allemaal... 🆒
Zou best kunnen maar jij schijnt dan een legendarische vrijwilliger te zijn denk ik.
🙂
Reputatie 8
Badge +11
Jullie benamingen zijn duidelijk gebaseerd op aantal posts. Dat 'helpende handen'-kadertje heeft weining zin als niemand weet waar het voor staat.
Vóór maandag zal er geen antwoord op komen, gok ik zomaar. Ik ga er in elk geval niet van wakker liggen.
Ik weet het, denk ik, volgens mij zijn dat mensen die geen Telfort zonnebril dragen.
Maarja...ik ben een paerdjuh. :(:8:D

Extra categorie Helpende hoeven? ✔️
Reputatie 8
Badge +11
Dan kom ik er nooit bij te staan 😞 Mag vuurgarnalen ook?
Ik heb er ook wel eens tussen gestaan en mijn gok is toch dat het gebeurd op basis van de activiteit gedurende xx aantal uur. Dus toch op basis van het aantal posts en dergelijke.
Hoewel op dit moment staat er ook een helpende hand tussen met maar 1 reactie.
Het blijft wel opvallend stil vanuit Telfort. Zouden ze het zelf weten? 😛 Of zou het fotolijstje te klein zijn en past er niet iedereen op? :P:D:D
Reputatie 8
Badge +10
Het blijft wel opvallend stil vanuit Telfort. Zouden ze het zelf weten? 😛 Of zou het fotolijstje te klein zijn en past er niet iedereen op? :P:D:D
Ik denk dat de webcare-medewerkers het momenteel te druk hebben met het oplossen van échte problemen om zich hier mee bezig te houden.. :8
Reputatie 7
Badge +7
Hoi GJC, een erg goede vraag! Bij de helpende handen zie je de mede-forumleden bij wie hun reactie het meest recent als antwoord is aangevinkt. Je zat dus met je onderzoekje al op het juiste spoor. 😉
Reputatie 8
Badge +11
Weer wat wijzer. Nu kunnen we weer rustig slapen 🆒

Bedankt @Wieger - Telfort

Reageer